Yılbaşında Ne Giymeliyim ?

15:40:00

Sizce Almalı Mı? postumda sizlere de sorduğum tulumu almaktan vazgeçtim sanırım. Benim için fazla dekolteli, biraz karın kısmından kapattırırım diye düşünmüştüm, ancak bu seferde öndeki bütün olay gidecek, hiçbir havası kalmayacak :S

Bende şu postumda yine sizlere bahsettiğim, Limango'dan aldığım bu pelerin elbiseyi öylesine evde otururken deneyeyim dedim :)
Yılbaşında sizce bu elbiseyi giymeliyi miyim? Tabi yağmur botu ve sıfır makyajı görmemezlikten gelin :) Güzel bir ince topuklu ayakkabı, hafif bir topuz ve makyajla.. Bunlara da biraz aksesuar ve şık bir clutch eşlik ederse...

Sizce nasıl oldu ? Gitti mi yılbaşı akşamına ???

Do you think I should wear this dress on the Christmas evening? Think it with high heels, a simple bun, a few accessories and a chic clutch...






SİZDE GÜZEL BİR YILBAŞI ELBİSESİ KAZANMAK İSTİYORSANIZ;

You Might Also Like

25 yorum

  1. vayy harikaymış tatlım ya elbisenin modeli rengi tabi topuklu bi ayakkabı felan on numara olur
    Öpooom

    YanıtlaSil
  2. Canım kesin bunu giymelisin ben çok beğendim:)Sana da çok yakışmış:) Tam yılbaşı için tasarlanmış gibi kırmızı ve pelerini var:))

    YanıtlaSil
  3. Canım ben bu elbisene bayılıyorum zaten aradım bulamamıştım ilk aldığın zaman süper bi seçim yapmışsın bence kesinlikle bunu giymelisin o zara ayakkabılarınla çok şık olucak eminim:)

    YanıtlaSil
  4. muhteşem bi elbise buuu! kesinlikle giyilmeli ve hatta gece bile üstten çıkarılmamalı:D bunu hak ediyo bu elbise;) limangoya sırf şu elbise için artık hergün bakabilirim!:) hangi markanın kampanyasıydı bu acep? hemen göz koydum yannız:) tamam ben yılbaşında giymiycem söz bak;)

    YanıtlaSil
  5. seval'cim bu harika bi elbise! başka bişey aramana bile gerek yok bence :)
    kolların rahat eder mi bütün gece onu düşün sadece, dans edip zıplarken yorabilir mi??

    çok yakışmış ama yaaaa yorsa da giy! :D

    *ben siyahını denemiştim galiba bunun, ya da tek omuzlu muydu o yaa.. :// asla bu havada diildi..:)

    YanıtlaSil
  6. kirmizi sana cooooook yakismis <3 bayildim bu elbiseye <3

    YanıtlaSil
  7. Wowwwwww kirmiziyla ortaligi yakiyorsun tatlim ya, masallah sana ; )

    YanıtlaSil
  8. xcelis, değil mi canım ayakkabıyla falan dahada bi süper olur bu ;)

    Ayça, aslında kırmızı giymek istemiyordum ama sanırım fikrimi değiştirdim:)) kesinlikle peleriniyle o gece noel anne olucam :)))

    YanıtlaSil
  9. fashion house by zeto, çok tşkler canım... evet bak o ayakkabı aklımdan cıkmıs onunla süper bir uyum içerisinde olurlar haklısınnn;) öpüyorum..

    minikkuş, canım hoşgeldin ;) sanırım bende bu elbiseyle yatıcam o gece bu güzel yorumlardan sonra. limangodan bir ay önce falan Vipart kampanyasından almıştım ;) Al canım all pişti olalımmm ;)

    YanıtlaSil
  10. wear a smile, canım aslında evde kolları beni etkiler mi die giydim dolaştım hareket ettim biraz ama, yok gercekten çok rahat ;)
    Zaradaki demi hayatım siyahı olan. O tek omuzdu onu bende denemiştim, kolları kasıodu onun biraz.. bu asla öyle diil ;)
    Aranan kan bulundu mu demeliyim şimdi ?? :)))

    Hatun, çok tşkler canım benim. beğenmene cok sevindim;)

    YanıtlaSil
  11. viva, tşk ederim canım... daha dur bu halle değilde, yılbasında yakmayı düşünüyorum ;)))

    YanıtlaSil
  12. bence sen yılbaşı için bunun çekilişini yap ne dersin :)
    şaka maka harika olur bencede

    YanıtlaSil
  13. evet elbise güzel; ama günlük gibi geldi bana. yılbaşına nerde gireceğin de önemli tabi ki eğer dışarıda bi partiye falan gideceksen sanki çok kapalı.

    YanıtlaSil
  14. harikaaa,çooook yakışmış ...nasıl sevdim elbiseyiiiii,çok pis kıskandım ,özendim ,fesatlandım şuan da:)) markası nedir ,nasıl bulabiliriz bu elbiseyi? nooolurr söylee..kesinlikle giymelisin bunu,radikal,sade bir o kadar şık ,romantik ,ve çekici ..bu arada ne kadara almıştın..kesin bu gece rüyalarımı kaçıracak bu elbise benim ..nazar değmesin güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  15. Yeniyıl için cuk olur canım =))) Noelll anneeemm benim :)
    Çok yakışmış canım maşallah ama siyah bi porföy çanta ve ince topuklu siyah bi ayakkabıyla tamamla derim ;)

    YanıtlaSil
  16. WOW tatlım müthiş bir elbise bu! Kırmızı sana çok yakışmış ve elbisenin modeli de harika! Kesinlikle kullanmalısın! Güzel topuklu ayakkabılarla harika olur!


    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. Cok guzl bir elbise ya canimm, bayildim rengi modeli falan cok guzel kumasida tam bu havalara uygun =) muthis birsey!

    zeynnepp.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. ayyy cok guzel coookkk:) kırmızısıda cok yakısmıs sana :)

    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. Tatlim bence cok dogru bi tercih olur bu elbise, ama tabi cok oynamali ziplamali bi programin yoksa ;))

    YanıtlaSil
  20. elbise beni yılbaşında giy diye bağrıyormus zaten:)) cok şık dediğin seyleri yaparsan gold takılarla vs iyice gosterişli bir hale gelir. Bir de gece yarısı noel baba spkası takarsan hediyeleri dağıtmak sana co yakısabilir:))

    YanıtlaSil
  21. vay beeee güzellik bu elbise harika ve içinde enfes görünüyorsun:)
    elbise dile gelmişşş :)
    GİY BENİ GİY BENİ DİYORRR :))

    bu aradaaa çekilişim vaaarrr:)
    pırlanta kolye ister misinizzzz :))

    http://fashionozge.blogspot.com/2011/12/pirlanta-kolye-hediyem-size1yasinda.html

    YanıtlaSil
  22. bayıldımm ya modele rengeee :) bence sakın başka bişey alma, süper bişey bu cnm sanada çok yakışmış ;)

    YanıtlaSil
  23. Evet işte bu çok daha doğru bir seçim olmuş, biraz doreyle ışıltı da kattın mı tamamdır. Artık bize gelebilirsin:))

    YanıtlaSil
  24. Muuuuhteşem hiç düşünme bunu giy bence.

    YanıtlaSil
  25. canım bu elbiseden bugün vip dükkanda var marka farklı ve renkleri var fiyatıda çok uygun farklı renkte düşünüyosan yada düşünenlere bende alsam mı diyorum:)

    YanıtlaSil