MANGO Alışverişim...

14:43:00

Mango indiriminden aldığım yeni cicilerimi biraz gecikmeli de olsa bugün postlayabildim. Yani bu demektir ki bugün işe başladım :))) Aslında bunların içinden 2 parçayı kombinleyip giydim bile, aktarımı tamamlayınca o kombin sizlerle olacak.

Peki sizce hangi parçaları seçip giydim??? Tahminlerinizi bekliyorum;)))

// Here is my new pieces from Mango Sale. In fact, I wore two of these pieces last week. Which pieces do you think I wore, before I will post the outfit ?





Bu arada artık yeni blogger arkadaşımız var, JOY... Kendisi, blog yazmaya teşvik eden bloggerlardan biri olarak beni de göstermiş. Böyle güzel olaylara vesile olmak ne kadar hoş bir duygu. Kendisine buradan çoook teşekkür ediyor ve sizi onun dünyası Joy ve Moda'yla(tıktık) tanıştırmak istiyorum ;)


You Might Also Like

13 yorum

  1. hepsi cok guzel! ben de o krem rengi kazagin beyazi vardi, bugun de siyahini aldim :)

    ilk fotograftaki kazaga da bayildim, rengi sahane!

    YanıtlaSil
  2. HEPSİ ÇOKK HOŞ KUZUM GÜLE GÜLE GİY :)

    YanıtlaSil
  3. uuww :) çok mutlu oldumm. çok teşekkür ederim desteğin için.Daha yeni başladığım için şimdilik fazla fotoğraf çekip koyamıyorum ama yakın zamanda zengin içeriklerle karşınızda olacağım :) Umarım senin kadar başarılı olurum :)) Binlerce kez teşekkür ediyorummmm :)

    http://joyvemoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. bence kırmızı kazakla siyah pantolon giydin :)

    YanıtlaSil
  5. güzel günlerde kullan cnm.
    hepsi çok güzel.

    YanıtlaSil
  6. güle güle gy tatlım hepsini hemen bi post bekliyorum giyip oyle gel :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel parçalar, en çok kırmızı kazağı ve yıldızlı kazağı beğendim... bence kırmızı kazağı ve siyah pantolunu giyindin ...


    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Fashion on board, çok tşk ederim cnm. ikimizde güzel günlerde kullanalım;) kırmızı kazağı mutlaka bir kombinde kullanacağım, öptüm;)

    ssdesignbutik, çok tşk ederim cnm;)

    YanıtlaSil
  10. JoY,umarım başarılı olursun cnm. ben elimden geldiğince destek olmaya çalışırım ;) Bu arada pantolon ok, ama kazak kırmızı değil ;)

    milky, çok tşkler hayatım;)

    YanıtlaSil
  11. kova kadınım, giydim geldim ahanda bi sonraki postta ;) çok tşkler hayatım öptümmm;)

    Duju,çok tşkler canım benim... pantolonla yıldızlı kazağı giydim cnm ;) umarım beğenirsin...

    Joy, gri siyah oldu be kuzum, böylede beğenirsin umarım ;)

    YanıtlaSil
  12. bugün bende bi çanta kaptım şu yıldızlı kazağı bulamdım ya bulamadım , mutsuzum :)))

    YanıtlaSil
  13. stay on the fashion, cnm güle güle kullan. bende indirimde çok çanta baktım ama kafama göre bişi bulamadım :S

    YanıtlaSil