2011 Wishlist 'inizden Neler Gerçekleşti ???

20:10:00

Her yeni yıldan beklentilerimiz ya farklıdır, ya da o sene gerçekleşmeyeni yeni yılda tekrar dileriz...

O gün eski yazılarıma bakarken geçen seneki Wishlist'ime denk geldim... İstediklerimin kaç tanesi gerçekleşmiş, kaç tanesini unutmuşum yada olmamış ???


1- Narciso Rodriquez For Her, parfümden kaç şişe bitirdim bu sene bilmiyorum sayısını, o derece :))

2-Alfa Romeo Guilietta, tamam model bu olamayabilir ama bu sene bir araba getirdi, bu şıkta tamamdır :))

3-YSL Tribute, alamadım ama Nursace'den çok benzer hatta birebir bir model aldım, sayılır mı :)))

4-Nars Orgasm Allık, bunuda allbatrosslu duo şeklinde aldım, pekte gerekli değilmiş ama neyseee:))

5-Taşlı Anahtar Kolye, bak işte bunu alamadım...2011 bana bunu getirmedi :)) Belkide pırlanta istediğimden dolayıdır ne dersiniz ???

2012 Wishlist'imi henüz hazırlamadım, biraz düşünmek araştırmak lazım...

Hadi bakalım o zaman bir Wishlist dalgası başlatalım mı ???

2011 Wishlist' lerinizden neler gerçekleşti ?

Bu yazıyı okuyan ve daha önceden wishlist yapan herkesten bu postu bekliyorum, haberiniz olsun :)))

You Might Also Like

5 yorum

  1. Benim wishlistim maalesef uzun yıllar alacak :))
    Ama araba aldım yeehuuu :D

    YanıtlaSil
  2. bu sene senden 5'te 5 performans bekliyoruz o zaman ^^ bu arada; saylanır evet :)

    YanıtlaSil
  3. nasli, süper madem yaaa. ikimizde en büyük olanlardan birini gerçekleştirmişiz. helal bize ;)

    Nerwen, allah güç kuvvet verirde bu şekilde çalışmaya devam edersem istanbulu satın alacağım daha dur ;D

    YanıtlaSil
  4. hayatımda böyle bi wishlist hazırlamadım yeni yıla girerken! :) şunu yapıcam bunu yapmıycam da demedim :)) ama hoşuma gitti senin liste, bu kez yaparım belki ben de :)
    öptüm canım

    YanıtlaSil
  5. wear a smile, bende ilk defa geçen sene hazırladım canım:))) blogta tabi :)) bende asla şöyle yapıcam şöyle olucak demedim, 2011 bana bunları getirse güzel olurdu dedim, bi baktım getirmiş:))
    değişik güzel oluyo canım tavsiye ederim ;)

    YanıtlaSil