Metal Cap Toe Pumps

00:56:00

Mango indiriminin ilk günü online shopping sitesini açtığımda her zaman yaptığım gibi hemen ayakkabı sekmesine baktım. Tabi ilk dikkatimi çeken, metal sivri burunlu ayakkabılar (cap toe) oldu. Daha önce yine bu tarzda olan, hem pump hemde bootie modelini piyasaya süren Nowhere ayakkabılar aklıma geldi, satışa çıkmadan önce onlarıda sizlerle paylaşmıştım (TIKTIK).

Ben en çok Christian Louboutin'in Cap Toe Pump 'ını beğendim ancak, o kadarına bütçem yetmez :))) Eğer siz böyle bir ayakkabı istiyorsanız, Mango indirimdeyken bu modele bakın derim ;)

Ben miii... Yok ben alamiciiiim, çünkü artık ayakkabı orucuna girdim, kararlıyım uzun bir süre ayakkabı alışverişi yok bana ;)

{ If you want to buy a metal cap toe pump, you can visit Mango or Nowhere. I love Christian Louboutin cap toe pump but it is more expensive for me. }

You Might Also Like

9 yorum

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. gule gule sevgıyle kullannnn cok guzllerr

    YanıtlaSil
  3. Offf baktıkça içim daralıyor. 1 haftadır küpe dahil tek çöp almadım. Krize girmek üzereyim.Terapiye ihtiyacım var.

    YanıtlaSil
  4. Joy, blog yazmanda teşvikçi olabildiysem ne mutlu bana. Bloğunu biraz inceledim, daha çok yeni, ileride dahada güzelleşecektir eminim.. bloğumda bir yazımda mutlaka linkini ekleyeceğim söz. Başarılar dilerim... Seni yorumlarda ve buralarda daha çok görmek isterim cnm. öptüm...

    Kokoş Kelebek, canım ben almadım ama yinede tşkler ;)

    Alışveriş Danışmanı, bende dünden itibaren alışveriş orucuna başladım... umarım yapabilirim, hııı danışmanım ne dersin yapabilir miyiz :)))bakalım ne kadar tutcam bu sözümüüü. bende daha etkilerini göstermedi ama sanırım haftaya terapiye benimde ihtiyacım olcekkk :))

    YanıtlaSil
  5. Her yer indirime girdi. Asos'ta %50 indirim var. Ama biraz kendimizi tutarsak inşallah %70'den epey nasipleniriz:)

    YanıtlaSil
  6. Ben mango cap-toelardan aldım veee çok güzeller resimdekinden daha da güzeller :):) sanırım sizin alışveriş diyetinizi bozucam :)

    YanıtlaSil
  7. ben bu ayakkabıları cok sevdım. yrn ilk işim mangoya bakmak olacak :))


    http://moda-kulisi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Mango daki modele bayıldım ama numaram yoooktttuuu :((((


    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Interesting new trend ;)


    www.prideandpearls.com

    YanıtlaSil