The Versatile Blogger

16:11:00

Sevgili Uzun Ince Kıvırcık bloğunun sahibesi tarafından bu güzel ödül ile ödüllendirildim. Biraz yazmakta geç kaldım, ama mazaretim varrrr :))

Öncelikle kendisine buradan çok teşekkür edip, hakkımdaki 7 gerçeğe geçiyorum ;)

1- Parfümü sıkmadan önce her kapağını açışımda şöyle bir koklayıp içime çekerim, daha sonra sıkarım :) Yalnız bu ritüel her seferinde aynıdır...Sanırım parfüm manyağıyım, aslında güzel kokan herşeye zaafım var :)))

2- Bir hafta alışverişe çıkmazsam sanırım çıldırırım...O cüzdan bana batar :))

3- Araba kullanmaktansa sağ ön koltukta oturmayı severim...

4- Pudram yoksa eğer makyaj yapamam, ağlayacak kıvama gelebilirim :)) Yüzümde akne, iz, ıvır zıvır olmamasına rağmen pudra takıntım var, piyasadaki her ürünü denemişimdir. İddaa ediyorum bu konuda çok iyiyim :)))

5- Veee açıklıyorum 1 ay içinde 1,5 kilo almışım :S Bunalımdayım :)) Hemen çalışmalara başlamam, spor salonuna üye olmam gerek :))

6- Bir kış çocuğu olmama rağmen kış mevsimini sevmem, mümkünse 12 ay yaz olsun,şöyle sıcak sıcak.

7- Bu bir hastalık olabilir mi bilmem ama ben hiç terlemem :)) Temmuz ortası Kıbrısta o kavurucu sıcakta yada saatlerce yapılan sporlarda tek bir damla bile ter dökmeyen yegane insanlardanım :)) İyi mi, kötü mü bilemedim :)))


Bu ödülü şu anda bu postu okuyan herkese yolladım, gitti ;)

You Might Also Like

9 yorum

  1. 6.maddeye %100 katılıyorum sonbahar doğumluyum ama kış mevsimini hiç sevmem... yaz olsa hep keşke :)

    YanıtlaSil
  2. Seval'cim cok zayif olununca 1-2 kilo almak korkutucu olabiliyor di mi;)
    Terlemiyor olman cok cok ilginc, guzel bisi sanki:)

    YanıtlaSil
  3. güzel olmuş bu ödül şekerim, ilginç şeyler öğrendim hakkında :) ben pudra takıntına şaşırdım ama en çok :))
    öpüyorum seni..

    YanıtlaSil
  4. ßende 6 kilo almıştım geçen sene ve 10 kilo geri verdim.ßenim durumumdan daha iyisin bence verirsin o 1 kiloyuda kendine sorun yapmamalısın :)

    YanıtlaSil
  5. Sare, evet cnm hep yaz olsa, şöyle sıcak sıcak dolma gibi giyinmeden gezsek süper olurdu ;)

    SvGLove, evet cnm kesinlikle korkutucu oluyor 1 kilo bile olsa :S Aslında iyi demi yaa, bi hastalık falan değildir umarım :))

    YanıtlaSil
  6. wear a smile, genelde herkes ya sen neden yüzüne sürüosun şunu der :)) kapatacak bişe yokki derler ama takıntı napim :D Bir gün elbet bırakacağım, ama ne zaman bilmem :)))

    Ladamapalida, ya ben kiloyu sorun yapan tiplerdenim :S vücudum orantılı alsa neyse de o aldığım 1 kilo hoopp kalça basene oturuyor :)) o zamanda benim sinirlerim oynuyor :D ama sen ne güzel 10 kilo birden vermişssin cnm. tebrik ettim vallahi seni ;)

    YanıtlaSil
  7. :) Teşekkür ederim Ben bilerek vermedim malesef kendiliğinden gitti ama nerden gitti belli değil :)Sende verirsin merak etme :)

    YanıtlaSil
  8. umarım veririm cnm :((( sıkıntı yapmasam, takmasam belki daha cabuk veririm ama elimden gelmio :s

    YanıtlaSil
  9. güzel bir post olmuş :) parfüm ve pudra konusu iyi miş :))) öperim


    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil