Ben Bugün...

17:57:00

İşte böyle görünüyordum...

Normalde boğazlı trikoyu fazla sevmem, daraltır beni ama ceket içindeki görüntüsünü hem erkekte hem bayanda çoook severim;) Bu ne yaman çelişki :S

Mango'nun geçen sezonuna ait bu ceketime bayılıyorum, sanırım giymekten bıkmayacağım ;) Birde bıkmayacağım diğer şey bu tarz gözlüklerim. Ben taşlı gözlükleri sevemiyorum kendimde, ama başkasında hoşuma gidebiliyor. Bu yüzden daimi markalarım ya Rayban ya Tom Ford, bazende Asos'tan alıyorum. Ayrıca bu outfitimde her iki kolda bileklik kullandım, en son resimde, nasıl beğendiniz mi ???











Jean : Batik / Tunik : Kadıköy / Ceket : Mango / Bootie : H&M / Bileklikler : H&M / Gözlük : Asos
Jean : Batik / Tunic : Kadıköy / Jacket : Mango / Bootie : H&M /  Bracelets : H&M / Sunnies : Asos

You Might Also Like

20 yorum

  1. ben çok beğendim canım boğazlı bulüzünü hatta alttan bollaşıp uzun olması daha çok hoşuma gitti. Çok tatlısın. Bileklikler süper:))

    YanıtlaSil
  2. ashleri begendigini biliyorum tatlim :D güzel yorumun icin tskler.. insallah senin de olur bir cift :)

    ..ben de zara asimetrik ayakkabilarina hastayim senin :D napicaZzzz ??


    bugünki kombin de cok hosmus, ceketin tarzina bayildim, cok yakismis gercekten :)

    öptüm seni
    civciv

    YanıtlaSil
  3. oowww canım ceketini sürekli giydiğin kadar var, bayılıyorum böyle değişik modellere, bu tarz gözlükler herkese yakışmaz, ama sana çok yakışmış, bazıları elmacık kemiklerine bastıra bastıra takmakta ısrar ediyor hhehhe,
    bileklik 2 bileğinde çok hoş olmuş, siyahın üzerinde daha bir şık...

    sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  4. bu ceketten bıkma zaten....harika görünüyor

    YanıtlaSil
  5. Bu renkler sana çok yakışıyor Seval o nedenle hiç bıkma o ceketten zaten, çok hoş olmuşsun yine :)

    YanıtlaSil
  6. Çok şık olmuşsun tatlımmm. Bende ceket ve boğazlı kazak kombinine bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Bu ceketin gerçekten harikaaa. Sen de çok şık olmuşsun canım. İki bileklik süper olmuşşş :)

    YanıtlaSil
  8. ben bugün seni pek beğendim canım:) ceketine zaten laf yok süper bileziklerde neydi gladyatör gibimiydi:)) şaka şaka çok hoş olmuşsun canım:)

    YanıtlaSil
  9. Nice photos and really cool outfit, you look great, I love your coat, it is great and that blouse is so nice, the perfect touch to the outfit, also nice bag and you are really beautiful! Your have an awesome blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!
    Also make sure and check out my blog for a chance to win a spectacular party dress

    Pop Culture&Fashion Magic

    YanıtlaSil
  10. bu montu bende cok begeniyorum simdi bulsam alırım :) bencede ceketin içinde bogazlı cok hoş görünüyor bende begeniyorum :) bilekliginde hoş :P

    YanıtlaSil
  11. Ayça, cnm bende ilk defa bir boğazlı bluzu seviyorum :) çok tşk ederim cnm benim;)

    YanıtlaSil
  12. civciv, napıcazı var mı canım değiştirelim miii :)) şaka bi yana amiin diyorum sanıyorum gözü kapıcam alcam :))) çok tşkler cnm benim ;)

    YanıtlaSil
  13. darkolive, cnm öncelikle hoşgeldin bloğuma;) çok tşk ederim cnm gözlüğü yakıştırdığın için. bende yanağa değen gözlüğü hiç sevmem yaa;) öptüm..

    YanıtlaSil
  14. yeliz, sanırım bıkmıcam.. çok tşkler hayatım;)

    YanıtlaSil
  15. Esra, canım benim çok tşk ederim ;)

    YanıtlaSil
  16. Moda Meleği,çok tşk ederim cnm benim ;) ben hem bay hem bayanda çok beğenirim o görüntüyü ;)

    YanıtlaSil
  17. did dans la mode, çok tşk ederim cnmcım ;) bileklikleri böyle ilk defa kullandım beğenmene çook sevindim ;)

    YanıtlaSil
  18. cemre, çok tşkler cnm.. heheee evet gladyatör gibi :) ama hayret demedi benimki ne o öyle gladyatör gibisin diye :)

    YanıtlaSil
  19. Sara, thanks your good comment and following ;) I will follow you as soon as ;)

    YanıtlaSil
  20. essu, çok tşkler cnm benim. mangonun geçtiğimiz sezon en iyi parçası bu ceketti bana göre ;) öpüyorumm ;)

    YanıtlaSil