Pazar Listesi :))

17:38:00

"Pazar" derken gün olarak değil, bildiğimiz pazar listesi hani alışveriş yapılanından :)))
Bugün Cuma pazarı vardı, bilirsiniz... Salı günleri kıyafet ağırlıklı, cuma günleri daha çok el işleri ile uğraşanlara yönelik kumaş ev eşyası falan olur. Ben çok çok uzun zamandır gitmemiştim. Bugün hazır izinliyken aklımdaki DIY projeleri için gerekli malzemeleri almaya uğradım, ama arabadan indiğime pişman oldum. O nasıl soğuk :) 15 dk dolaşabildik ve bu listedekilerin çoğunu bulamadım... Neyse aklımdaki bir iki şeyi gerçekleştirebileceğim malzemeleri aldım.

Gitmedende listemi hazırladım, listelerim meşhurdur benim :)))


Boncuk, taş, inci, zımba falan filan nereden bulabilirim? Anadolu yakası yada Bakırköy civarında ???

You Might Also Like

4 yorum

  1. vallahi istanbulda yaşasam söylerdim ama maalesef :) bende istiyorum metal piramit zımbalardan.ama buralarda hiiiiç yoktur :( anlaşıldı sen incili boncuklu yaka yapacaksın,başka neler yapacaksınn çok merak ettimmm

    YanıtlaSil
  2. canikom bakırköy meydandan istanbul caddesine doğru inerken hani ortada dönerciler varya 2. yada 3.'nün karşısındaki sokağa gir(sağdan).. hemen ilerde boncuk satan yer var bitane.
    bulamazsan oralardaki birine boncuk satan yer arıyorum de orayı gösterirler sana:)
    1 tane daha var bi pasajda 2 katlı boncukçu ama orası biraz pahalı. bu dediğim yerde çok güzel boncuklar bulabilirsin. Eminönü gibi her çeşit mevcut..

    YanıtlaSil
  3. Joy , cikss yanlış tahminnn :)) yaka yapmicam cnm. Ama bı zaman bulup oturabilsem basına Pazartesi'ye yetiştireceğim ins :)))

    Cansu , Çok teşekkürler cnm en kısa zamanda verdigin adreslere bakacağım ... Öptüm çok ;)

    YanıtlaSil
  4. yaaa nerde boncuk blabilirim lütfen bulan söylesin büssürü boncuk mağazası var benimm bildiklerim istanbulda denizlide hiç yokmdur

    YanıtlaSil