Siyah-Mavi

17:00:00

Hikayesi ile şu postta anlattığım kazağımı, haftasonu Aşkım'la hediye bakmak için AVM'ye gittiğimizde giymiştim. Yalnız saçlarıma dikkat !!! 2 dk da süpersonik bir model, Ör-Çık ;)  Zaten vaktim yok ise her zaman saçlarımı örüp çıkarım...

// I wore my new H&M sweater at the weekend while we went to shopping center for looking x-mas gift ;) Also, I would like draw attention to my hair. If I don't have time, I always braiding my hair. It is so practical and easy hair style for me ;) 




You Might Also Like

6 yorum

  1. herkese yakışmaz böyle örgü, ben açık renk saçlara yakıştırıyorum, sarı saçlara özellikle daha belirgin ve hoş duruyor, çok yakışmış bu arada kazağın da ;)

    YanıtlaSil
  2. aa bayıldım kazağına ayrıca mavisiyah uyumunu bende çok kullanırım , bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. cecilia, çok tşkler cnm yakıstırdığın için ;) acık renkli saçların güzel yanlarından birisi modeli gösteriyor ;)

    Stay on the fashion, çok çok tşk ederim hayatım. saks mavisi siyahla her zaman zahmetsiz şıklık sunuyo bence ;)

    YanıtlaSil
  4. saçlar harika olmuş canım, ayrıca yumoş kazağınla mavi pantolonun uyumuna da bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. Saclarin cok guzel olmus cok yakismis :))

    YanıtlaSil
  6. wear a smile, çok çok tşk ederim cnm mavi siyah uyumunu seviyorummm ;)

    Zeynep Erkefeli, çok tşk ederim cnm benim... zamanım olmadığında hemencecik örüyorum işimede gelio hani ;)

    YanıtlaSil