BROWN-IE

16:54:00

Brownie dedim orada durdum, kendisine bayılırımda birazcıkkk, hatta güzelde yaparım haniiii :)

Brownie ne alaka diyeceksiniz şimdi ama aslında alakası yok kahve tonlarından giderken sonuna -ie takısı ile tatlıya geçiş yaptım o kadarcık:) Geçtiğimiz yağmurlu günlerden birinde, hem yağmur çizmelerimi giyeyim hemde işe uygun olsun derken böyle bir kombin çıktı, günüme güzellik kattı.

// You can see all brown tones on me:) This outfit was from a rainy Istanbul day. I wore my rain boots with a work style outfit, and I liked it. What about you ?





Etek : Bayağı eski, vintage sayılsın mı :) / Bluz : Mango / Kaban : Mango / Yağmur Botu : Kadıköy / Kolye : Koton
Skirt: Old / Blouse : Mango / Coat : Mango / Rain Boots : From Kadıköy / Necklace : Koton

You Might Also Like

12 yorum

  1. bu tonları bende çok severim, çokta yakışmış tatlım... Kolyen ne kadar şık, çok beğendim.

    aaa bak şimdi browni dedin beni benden aldınnnn :)


    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Bakırköyde yaptığın çekimler sayesinde, meydandan her geçişimde gözlerim seni arıyor :P ayrıca senin bu çizmelerine bayılıyorum, denedim ama tombik bacaklarım yüzünden alamadım :(

    YanıtlaSil
  3. bu tonları kış mevsimine çok yakıştırıyorum , makyajdada favorim :)çok yakışmıış :)

    YanıtlaSil
  4. ımmmmmmmm bende cok severım brownıyı :)))kahve tonlarıda cok yakısmıs gercektenn

    YanıtlaSil
  5. Bence de sarı saça en iyi giden renklerden biridir kahve.. Kokusu mistir, rengi de güzeldir:) Ve kışa da yakışır, kimileri güvensizlik sembolü olarak algılatmaya çalışsa da ben de kahverengini seviyorum ve çok da kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  6. yine cici yine güzel,döktürmüşsün yine.kahve tnlarını normalde çok sevmezdim ama böyle gördükçe beğenmeye başladım.özellikle kahve almaya bşladım :))

    YanıtlaSil
  7. Cok cool bir Look olmus bu tatlim! Yagmurluklar tarz olmus :) Like!!

    YanıtlaSil
  8. duju, ayyy olsa da yesek dimii :) çok tşk ediyorum canım benim muckss;)

    Çilekli Fondü, iihihihih bakırköy benim mekan sabahları erken gelince napim... sabahın 7'sinde oralardan geçiyorsan mutlaka karşılaşırıızzz:)))tşkler cnm.

    YanıtlaSil
  9. Stay On The Fashion, evet cnm kahve tonlarını oldum olası hem kıyafette hem makyajda coook severim;)

    Kokosss Kelebek, brownicilerrr:)) çok tşk edrim cnm benim;)

    YanıtlaSil
  10. Dilayla, güvensizlik mi ilk defa duydum biliyor musun... ama ben baylırım kahve ve tonlarına. boşveeerr renklerin hepsi bizim, sevdiğimizi giyeriz :))

    JOY, cnm ben oldum olası severim kahveyi... sanada eminim çok yakısıyordur ;)

    Bouquet de Fleurs, çok tşkler cnm ;) klasikle spor ancak bu kadar karısıyo iş hayatında:)

    YanıtlaSil
  11. cok sıksın...hersey birbiri ile cok uyumlu ama en cok baslığa bittim ben...cuk oturmuş....browni....iyi seneler canımm

    YanıtlaSil
  12. Çok teşekkürler cnm begenmene çok sevindim .ya bende bu ara tatlılara taktım hadi hayırlısı :)))) iyi seneler cnm

    YanıtlaSil