Bak Maviş Maviş :))

11:35:00

Arada sırada, canım değişiklik istediğinde yada özel günlerde lens kullanırım. Genelde hep yeşil ve ela tonlarını tercih ederim, çünkü gözlerim açık kahve, o tonların güzel durduğunu düşünürdüm...
Geçtiğimiz gün Atasun Optik'teki arkadaşla konuşurken Freshlook Color Blends serisinden Sterling Grey adlı rengi önerdi bana...Hem gri hem mavi duruyor dedi, ancak ben bir grilik göremedim, bildiğin mavi buu :)))  Gerçi ne mavi, nede gri lens kullanmışlığım var, tonları nasıldır ne değildir bilemiyorum ama duruşunu beğendim ben :)) Arada sırada değişiklik için iyi gider ;))

Sizler nasıl buldunuz ??? Yakıştı mı ???

I used colored contact lens yesterday. It's color is called Sterling Grey.Do you like the new color of my eyes?  :)))




You Might Also Like

25 yorum

  1. şu lens işine hep özeniyorum merak ediyorum ama hiç denemedim benim tercihim yeşil olurdu ama bu renkde çok güzelmiş, fazla abartı, belirgin durmuyor yakışmış..

    YanıtlaSil
  2. wowwww çok güzel gerçekten de, makyajına da bayıldım bu arada

    YanıtlaSil
  3. ben de bu rengi kullanıyorum cnm.. özellikle akşamları hiç belli olmuyor lens oldugu, çok severek kullanıyorum.. sen de güle güle kullan çok yakışmış ;)

    YanıtlaSil
  4. tatlım çok güzel olmuş valla süpersin hiçde belli değil bence kendi göz rengin gibi duruyor =)

    YanıtlaSil
  5. mamba, tşkler cnm ;)

    cecilia, canım kesinlikle denemelisin bence yeşil sende eminim çok hoş duracaktır ;)

    YanıtlaSil
  6. BÜTÜ, çok tşk ederim tatlım ;)

    My princess, çok tşkler hayatım ;)

    YanıtlaSil
  7. BÜTÜ, çok tşk ederim tatlım ;)

    My princess, çok tşkler hayatım ;)

    YanıtlaSil
  8. Sochic, çok tşk ederim canım. beğenmene çok sevindim;)

    cicibebe,evet cnm uzaktan ve akşamları belli olmuyor ;) sevdim bu rengi ve lensi ;)tşk ederim...

    YanıtlaSil
  9. xcelis, çok tşkler cnm benim. öyle duruyorsa ne mutlu bana ;)

    YanıtlaSil
  10. çok güzelmiş gerçekten.grimsi mavi durmuş.mavimsi gri değil :)) ama güzel durmuş.bir de şu yüzündeki makyajda hangi fondöteni kapatıcıyı pudrayı ve rimeli kullandığını yazabilirmisin acaba.çok begendim.

    YanıtlaSil
  11. bir de konumuzla alakası yok ama, lazer epilasyon konusuna değinebilirmisin acaba.yaptıran varmı? yada sen yaptırdınmı? blogda bulamadım belki vardır ama,en azından görüş almış oluruz,memnun olan olmayan vs..çok lazım bu konu.açma imkanın varmı acaba.yada sen yaptırdıysan yorum olarak yazabilirmisin.teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. çok yakışmış ben denedim bende çok yapay durdu gözüm kanlandı alamadım ama sana yakışmış :)

    YanıtlaSil
  13. Değişiklik için denenebilir belki ama ben size yakıştıramadım.Gerçi ben lensleri hep yadırgamışımdır kalitesi ve rengi ne olursa olsun yapay duruyorlar.bence kendi göz renginiz çok yakışıyor size : )

    YanıtlaSil
  14. Bu arada şimdi farkettim gözleriniz kanlanmış görünüyor sebebi lensler midir hic kullanmadığım için bilmiyorum merak ettim

    YanıtlaSil
  15. Mystic, cnm teşekkürler öncelikle. Makyajimda fondoten kullanmadım. Göz etrafımda kapaticim Mac ProLong Wear, yüzümde Estee Lauder Double Wear pudra,Guerlain terracota var cnm. Rimelde blogda bahsettigim golden rose style ... İstersen ayrıntılı post hazırlarım.

    YanıtlaSil
  16. canım doğal bir lens önerisi istersen solotica yıllık yarı opak serilerden(cor charm ,nc) öneririm;)
    güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  17. yakismis tatlim :)) mavis mavis <3

    YanıtlaSil
  18. Aslinda lens herkese yakismaz ama sana cok yakismis cnm dogal durmusss cok.

    YanıtlaSil
  19. valla süper olur.ayrıntılı bir post hazırlarsan böyle numaralarıyla beraber tadından yenmez :) çok güzel olmuş bayıldım.benim gözümün altındaki morlukları hiçbirşey kapatmıyor.gerçi mac kullanmadım çünkü buralarda mac yok,zaten rengimi de bilmiyorum.buğday tenliyim.keşke biri hediye etsede bende denesem. tek sorunum gözaltı morluğu.:(

    YanıtlaSil
  20. çok hoş görünüyorsun tatlım, çok beğendim...

    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. COK SEKSI KADINSI :)
    sakın cıkarma
    çok yakısmıs cnm benım ya

    YanıtlaSil
  22. Lens pek sevmem ama kaşların ne güzel maşallah :)

    YanıtlaSil