Kartanesi Deseni / Snowflake Pattern

14:42:00

Çok güzel bir Pazar... Güneşli, sıcak, mükemmel... Ama benim moralim çok bozuk Sayın Okur!!! 
Fotoğraf makinemin hafıza kartı tırt oldu :((( İçindeki onlarca resmim gittiiii,gitttiii :((( Kurtarma programları hiçbiri işe yaramadı, allahımmm sinirimden çatlicam şimdi :((( Neyseeee...

Her sene, yılbaşı yaklaştığında kartanesi deseni gözüme oldukça şirin görünür. Ama onu giydiğim gün mutlaka dışarıda kar yağmasını beklerim :)
Siyah bir tight, biker boot ve üzerimde kar tanesi desenli sıcacık kazağım ile elimde sütlü kahvem, karın yağışını camdan izlemek istiyorum...

Siz bu deseni seviyor musunuz ???

I love the snowflake pattern when christmas approaches. I want to wear it with tights and a pair of biker boot.  Now, it is time to watch the snow with a cup of milky coffee in my hands ;)



You Might Also Like

10 yorum

  1. bayılırım hem de. sıkı bir kış çocugu olarak umarım bu kış hayallerimizi gerçekleştirme fırsatı sunar bize.

    YanıtlaSil
  2. cok hos modeller!

    zeynnepp.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. hafıza kartına üzüldüm, gerçekten can sıkıcı bir durum :(
    kartanesi desenini ben de çok severim, bu aralar birkaç model var gözüme çarpan mağazalarda :)



    Wear A Smile!

    YanıtlaSil
  4. o kartı kurtarabılıyorlar cnm iyi pc yada fotocular bır dene istersen ama cok para vermeye hveslı olma soymasınlar

    YanıtlaSil
  5. kar tanesi kesinlikle aralık ocak ayımın favorileri :)

    YanıtlaSil
  6. shopping bag, umarım cnm. bende bir kış çocuguyum ama sevmiorum kışı yaaa :))

    Zeynep, tşkler cnm.

    YanıtlaSil
  7. wear a smile, artık gitti içinde ne var ne yok. sinirlerim bozulmakla, canımı sıkmakla kaldı yanıma sadece :))
    benimde aklımda bi kaç parça var ama alıp almamak arasında kararsızım ;)

    kova kadınıyım ben, cnm ben anlarım o işten ama kurtarma programlarının hiç biri işe yaramadı.. biçimlendirdim artık dahada bişe olmaz. tertemiz bir hafıza kartım var artık :)))

    YanıtlaSil
  8. bütü, kesinlikle bu 2 ay en gözde sezonu bu desenin ;)

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun canım hafıza kartın için.
    Kar desenini de çok severim, ilk kazağa da bayıldım :)

    YanıtlaSil
  10. sağol canım yaa gitti ne var ne yok :)) bende çok severim bu deseni güzel bi tane bulsam alcam hemen :)

    YanıtlaSil