NEW IN... Bershka Shoes

14:19:00

Geçtiğimiz gün yaptığım alışverişi daha detaylı paylaşmaya söz vermiştim ;) İlk önce Bershka 'dan aldığım saks mavisi bu şirin ayakkabıyla başlıyorum ;) Şirinliğinin yanında fiyatıda artı bonus ;) Hele o tabanındaki pembe rengi süper süper ;) Aslında alırken pembeside vardı ancak ben mavisini daha çok sevdimm, tabi ihtiyaçlarım doğrultusunda ;)

Peki kaçımız bu güzelliklere fiyatı karşısında kayıtsız kalamayıp, dolabımıza ekledik?
Pişti olanlar el kaldırsın :)) Beğendiniz mi?

Do you like my new blue shoes from Bershka? It is so sweety with its pink detail at the soles. 





You Might Also Like

16 yorum

  1. Gecen güc de yazdim tatlim, bunlar harika !!

    Güle güle giy canim !! Kombinlerini merakla bekliyorum :))


    Öptümmmm

    YanıtlaSil
  2. bu papilerden bahsetmiştim blogda. çok tatlılar keyifle kullan Seval

    YanıtlaSil
  3. Yaşasın PaPi kardeşliği!!!sende mavisi bende Pembişi var, ohhh hayat bize güzel :)) iyi günlerde giy canım...

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim, güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  5. Çok yanlış bir zamanda kredi kartıma eln konulmasından ötürü şu ayakkabı karşısında böğüre böğüre ağlamak istiyorum:(( ayrıca ayakkabıların hala gelmedi. Hadi bekliyorum

    http://alisverisdanismani.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Yerim yerimyerimmmmmmm renk harika cok benzeri olsa da bende isterim oluyor insan ;)((

    YanıtlaSil
  7. çok güzelll.
    güzel bir ne giydim postunda yer almayı hakediyor bence...
    sabırsızlıkla bekliyorum canım :)

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Bende çoook benzerini trendyolun bambi kampanyasında 39.90tl'ye aldım :) blogumda da paylaştım izleyicilerimle.. http://zepsworld.blogspot.com/2011/12/trendyol-alsverisi.html
    ikimizde güle güle kullanamlım :)

    YanıtlaSil
  9. güle güle kullan canım, gözalıcı bir renk..

    YanıtlaSil
  10. Aynı ayakkabıyı almışııızz:-)) Yaşasın ayakkabı kardeşliği.Hatta yaz sonu aynı modelin sarısını da almıştım Bershkadan.O gün başka renkleri de vardı ama ben en çok bunu kullanabilirim diye bunu aldım.Güzel günlerde kullan canım.

    Bu arada bende de minik bir çekiliş var katılmak isteyenler olursa buyursun:-)) Çok tşk.ederim.

    http://papis-style.blogspot.com/2011/12/bir-cekilis-de-papisden-cekilisim-var.html

    YanıtlaSil
  11. bu rengi hep sevmişimdir ...
    güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  12. civciv, çok tşk ederim cnm, en kısa zamanda mutlaka ;)

    Modearator, çok tşk ederim cnm... daha güzelleri herkesin olsun inş ;)

    YanıtlaSil
  13. myprincess, evet canım benim. senin pembişte çok hoşşş. güzel günlerde giyelim ;)

    Glittering secrets, çok tşkler cnm ;)

    YanıtlaSil
  14. Alısveriş Danışmanı, çok açılınca alırlar böleee kartını elinden :))) banada zamanında yaptılar, sanırım bu ara birisi el koyacak evden :)) yalnız hangi ayakkabılar canım, ben mi unuttum yokda belleğimi sildim anımsamadım cnm birden :S

    Kokoş Kelebek, cnm hepimiz aynıyız benzeri olsada almayı seviyoruz;) tşk ederim...

    YanıtlaSil
  15. darkolive, tşk ederim hayatım. en kısa zamanda umarım ;)

    Zeynep Erkefeli, çok şk ederim cnm ikimizde güle güle kullanalım ;)

    YanıtlaSil
  16. wear a smile, çok tşkler cnm saks mavisini severim ;)

    Papiş Style, ayakkabı kardeşliği süper ;) sarısıda çok güzel olur şimdi düşündümde, yazın ne güzel gider :)) güle güle kullan cnm. hemen bloğuna ışınlanıp bakıorum cnm ;)

    BÜTÜ, çok tşk ederim cnm, mavinin en sevdiğim tonlarından biri ;)

    YanıtlaSil