Dip Boyamı Kendim Aldım, Kendim Yaptım :)

23:02:00

Evet, yanlış okumadınız ani bir kararla evde dip boyamı kendim yaptım. Çok şaşkınım, artı kendimle çok gurur duydum :) Şaka bir yana bu aralar hem çok yoğun çalışıp, hemde nikah işlemleri evlilik hazırlıklarıyla uğraşıyorum. Dolayısı ile ilk gözden çıkardığım şey kendi kişisel bakımım... Devamlı birşeyleri erteleyip duruyorum, biliyorum çok doğru değil ama insan her seferinde ilk kendinden fedakarlık yapıyor. Bir aydır kuaförün yolunu unutunca diplerim doğal olarak 2cm'i geçti. Çok önceleri bir parfümeri alışverişim esnasında bu boyaları almış ve ne olur ne olmaz diye eve istiflemiştim. Birden estiler bana - ki normalde yıllardır aynı olan kuaförümü bile binbir soru ardından saçlarıma dokundururum- aldım iki kutu boyayı, hazırladım ve fırça yardımı ile diplere uyguladım. Tabi arka kısımlarda birinden yardım almak şart eğer benim gibi ilk defa yapıyorsanız. Sonra üzerinde yazdığı gibi hatta daha fazlası 1 saat kadar bekledim ara ara karıstırarak. Ve yıkadığımda sonuçtan oldukça memnun kaldım. Hatta kuaförümden bile iyi iş çıkardım denilebilir. Bundan sonra dip boyası için kuaför yolunu tutmalar bitmiştir benim için. 

Eğer deneyecek arkadaşlar varsa, önerim saçlarınızın durumundan iyice emin olduktan sonra uygulayın. Çok hasarlı saçlarda kullanılmasını önermem, çünkü oldukça açıcı bir boya. Bu tarz saçlarda bir uzman yardımı olması gerekli. Ama derseniz saçlarım sağlıklı ve açıcıyı kaldırabilir, Garnier 111 numara Gümüş Sarısı adlı rengi çok güzel bir dip boyası...


Ama tekrardan uyarayım, benim saçlarımda herhangi bir hasara yol açmaması sizde de aynı etkiyi vereceğini göstermez. Uygulamak istiyorsanız mutlaka öncesinde çok ufak bir yerde deneyin ve emin olun... 
Görüşmek üzere, iyi akşamlar !!!

You Might Also Like

12 yorum

  1. Cesaret edemediğim şeylerdenbiri daha. Renk farkı olur diye korkuyorum yapamıyorum :/ senin süpper olmuş güle güle kullan mucuk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, korkarak yaptım ama oldu :)

      Sil
  2. Ben kendiminkini batirmistim ondan sonrada elimi aurmedim senin guzel olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok kötü bir durum :S
      Teşekkür ederim ;)

      Sil
  3. canım zaten dıplerı kuaforler cok sveımsız yapıyor hahhahah :)) bence super yapmıısnnnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım, böyle sindi içime en azından bir ay ertelemiş oldum :) Teşekkür ederim ;)

      Sil
  4. Abla bu boyayi yapmadan ince ekstra bi acici surdunmu yoksa kutudan cikanlarlami boyle oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, extra hiç birşey kullanmadım, kutudan çıkanlarla aldığım sonuçtu bu ;)

      Sil
  5. Ben de bu boya kullu bir renk oldugundan yesillik yapiyor. Ekstra acik elmas sarisini oneririm daha cok aciyor ve yesillik yapmiyor uc yildir kullaniyorum

    YanıtlaSil
  6. Merhaba. Benim de dip boyam gelmiş durumda. Boyalı saçım küllü kumral. Yine küllü kumrala boyamak istedim diplerini turunculaşma oldu. Kendi dip rengim siyah garnierle açsam turunculaşma olur mu acaba??

    YanıtlaSil