BLACKISH...

16:54:00

Şu postumda size bahsettiğim Romwe kabanımı geçtiğimiz günlerde tamamen siyah olduğum bir gün giydim. (Aslında doğum günü kombinimde de üzerime bunu almıştım ama resimlerde yok maalesef.) Aslında aklımdaki kombin bu değildi ama, hava çok soğuk olduğundan içimden extra özen göstermek gelmiyor şu ara. Maviş çantamlada birazcık renklendirdim, bir iş günü için ideal oldu ;)

// I wore my new coat at a blackish day :) I only prefered the blue bag to colored my black outfit. Do you like it?







Sizinle daha fazla kalmak isterdim ama maalesef hava çok soğuk.
 Hadi ben eve kaçar :)) 
Öpüldünüz...

You Might Also Like

9 yorum

  1. siyahın yanında en çok maviyi görmekten haz duyuyorum sanırım ( kırmızı da tabi ) çok hoş olmuş !

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. mavi çantan ne güzelmiş öyle tatlım :) aslında tek renk modası başladı baştan aşağı aynı renk, ama bana çok sıkıcı geliyor illa bi renk lazım araya, sende iyi yapmışsın bu mavi çantayla cnm ;) hava buzz yaa hemen gir kapa kapıyı :)

    YanıtlaSil
  3. Kaban çok yakışmış ;) Güle güle giiiy ! Çantanın rengine de bayıldım yaa ne kadar cici öyleee :))

    YanıtlaSil
  4. Tam mono color olmuşsun ama mavi çanta iyi gitmiş bence ;)
    Kabanını güle güle kullan canım, bedeninin olmasına çok sevindim^^

    YanıtlaSil
  5. Siyahı ne güzel renklendirmşsin öyle :) Blogumdaki Marc Jacobs çekilişine bekleriim:)

    YanıtlaSil
  6. Kaban çok ho$, çokda yaki$mi$ :) Botlarina BAYILIYORUM ! ^^ :*

    YanıtlaSil
  7. Çok yakışmış kabanın.Çantan da siyahı kırmış. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  8. sıyah ve mavı ne kadar harıka degıl mı sıcak ve soğuk gıbı....cok hossuunnn

    YanıtlaSil
  9. ceketin gelmiş
    ve cuk oturmus galıba ustune
    güle güle
    giy
    siyah mavı kırmızı üçlüsünü severim.

    YanıtlaSil