Iphone Outfit

13:38:00

Fotoğraf makinemin aktarım kablosu işyerinde kaldığından, bende 4 gündür izinli olduğumdan mütevellit kendi çektiğim fotolarla post atmayı özledim Sayın Okur!!! Hobi olarak uğraşsamda sorumluluk hissediyorum.

Eee çekilen resimleri paylaşamayınca, imdadımıza ne yetiştir? On puanlık soru, hadi bilin bakem ;) Tabiki Iphone, geçtiğimiz haftasonu apar topar evden çıkarken çekilen tek kalem poz... Bu arada Romwe kabanım geldi, daha ayrıntılı bir postu hakettiğinden burada üstünde durmayacağım ;)

//It was a daily outfit from weekend. The photo was taken by my Iphone because I forgot my cameras cable at the office. By the way, my Romwe purchase has arrived last week but I will post it with more detail later.


Jean : Batik / Kazak : Mango / Kaban : Romwe / Bot : Koton / Clutch : H&M
Jean : Batik / Sweat : Mango / Coat : Romwe / Boot : Koton / Clutch : H&M

You Might Also Like

8 yorum

  1. her zaman olduğu gibi yine parlıyorsun vallahi bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. Ya Seval'cim en az senin kadar heyecanla bekliyordum Romwe kabanini;) Cabucak gelmis de! Ne guzel! Cok begenmistim ama almak nasip olmamisti. Simdi yesilini izliyorum, o fiyata dussun diye;)
    Cok yakismis tatlim. Bedeni, kalitesi nasil peki?

    YanıtlaSil
  3. swl :( ben kumanda panelinden ayarlar ve yorumlar kısmına girdiğimde kelime doğrulama kaldırma kısmı yok :( sabahtan beri arıyorum ama bulamıyorum.
    kimler yorum yapabilir : herkes işaretli

    yorum denetleme : her zaman işaretli

    geri bağlantıları göster : gizli

    yorum formu iletisi var

    başka hiçbir seçenek yokki bende :( kelime doğrulama kaldırma seçeneği yok.

    google dan falan bakıyorum bulamıyorum.nasıl kapatabilirim

    YanıtlaSil
  4. Yorum Denetleme ? Her zaman

    Bazen

    For posts older than days
    Hiçbir zaman


    Denetleme isteklerini şu adrese gönder:

    Yorum DenetlemeYorumları yayınlanmadan önce inceleyin. İncelenecek yorumlar olduğunda kumanda panelinizde bir bağlantı görünür. Daha fazla bilgi edinin.✕
    Geri Bağlantıları Göster ? Gizle

    işte bende o bölüm yok çıldırıcam sabahtan beri onu arıyorum.bende denetlemenin altında geri bağlantıları göster var.ama kelime doğrulama yok.:( bakmadığım site kalmadı bu ayar için.uğraşıyorum hala bulunca hemen kaldırıcam

    YanıtlaSil
  5. yaptımm :) blog arayüzü yeni sürüme geçtiği içinmiş.eski sürüme geçtim düzelttim.gözüm patladı ona bakıcam derken :)

    YanıtlaSil
  6. Joy, hadi bakalım düzeldiğine sevindim, umarım yardımcı olabilmişimdir ;) yeni sürüm biraz karışık, azcık incelemek lazım ;)

    SvGLove, cnm öncelikle çok tşk ederim.. kaban aslında daha erken gelecekti ama onlar kargoya verirken bi karısıklık oldu 4-5 gün extra gecikti. bedeni ise standarttı.korkum büyük gelir miydi ama standartları baya iyimiş :) 34-36 bedene olur standart bedenleri eee malum uzakdoğu menşeili bir firma kadınlarıda yandan görünmeyecek kadar ince :) kumaşıda çok kalın değil ama kalitesizde deil ;) yalnız bu kabana cidden 110 küsür $ verilmezmiş ;) tam indirimde alınacak birşey ;)

    YanıtlaSil
  7. ayyyyyyyyyyyyy hos gelmiş:))) daha detaylı gorsellerı hakedıo bu kaban :) iyi günlerde giyyy


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. çok şıksın tatlım! tam benlik bir outfit olmuş :) kazağın, botlar, clutch ve montun harika olmuş....


    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil