İpekyol'dan Beğendiğim Kombinler...

09:53:00

İpekyol ve grubunun çizgisini, kalitesini, kesimlerini her zaman başarılı bulmuş biri olarak 2011-2012 kış lookbook'undan beğendiğim kareleri sizlerlede paylaşmak istedim. Eğer beğenirseniz, İpekyol ve grubunun şu ara indirimde olduğunu unutmayın ;)
Peki, siz hangilerini en çok beğendiniz ve tarzınıza yakın buldunuz?

Herkese Sendromsuz Bir Pazartesi Dilerim...

Haftasonu yada arkadaşlarla alışverişe giderken ne güzel gider bu kombinler. İlk görseldeki şalı kullanış biçimi çok hoş, kattığı havada cabası ;) Alın size kürklere alternatif ;)


Bu kombinler ise tam ofis şıklığı için. Fuşya pantolonu çok beğendim , hem resmi hemde farklı ;) Bakmalı...


You Might Also Like

6 yorum

  1. her kombinibe bayılıyorum ben İpekyolun harika parçalar üretiyorlar :)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Oh love your blog, keep it up!
    Will definitely be back here. following! :))

    YanıtlaSil
  3. kombinleri begendim ama 3. resimdekini cok sevdim ♥

    YanıtlaSil
  4. adore these!!

    http://missmollyfashions.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. harika kombinler gerçekten :)

    YanıtlaSil
  6. begüm, kesinlikle cnm Tr de en iyilerden bence ;)

    Mila, thanks dear ;)

    essu, evet cnm o görsel baştan ayağa şahane ;)

    Miss Moly, thanks ;)

    Bütü, evet cnm benim tarzıma uygun gördüklerimi aralarından seçtim, sende sevdiysen ne güzel ;)

    YanıtlaSil