Snakeskin With Leather...

15:21:00

İkiside çok güçlü birer tercih olmasına rağmen bu kombinde birleşme kararı almışlar ve iyide etmişler ;) Deri kloş eteğe "Ben seni bırakmam" demiş snakeskin bluz, "Anca beraber kanca beraberiz,kankaa" demiş birde :))) SWL gerisine ne giyerse giysin karışmayalım diye düşünmüşler :)) Bende opak çoraplar, deri ceket ve biker botlarla tamamladım oldu bitti...

Resimler Galatasaray & Fenerbahçe derbisini izlemeye Palladium Cookshop'a giderken çekildi... Eğer sizde orada idiyseniz, o deri etekli kız bendimmm ;))











Papatyam da, Galatasaray maçı alınca aşkım tarafından Cookshop'un masadaki CocaCola şişesinden alınıp bana hediye edildi :)))



Üst : Batik / Etek : H&M / Çorap : Penti / Deri Ceket : Stradivarius / Clutch : H&M /
Biker Botlar : Koton / Saat : Swatch / Fular : Bershka
Top : Batik / Skirt : H&M / Socks : Penti / Leather Jacket : Stradivarius / Clutch : H&M /
Biker Boots : Koton / Watch : Swatch / Scarf : Bershka

You Might Also Like

22 yorum

  1. offf off süpersin güzelim <3

    harika olmus..

    YanıtlaSil
  2. bence de çok güzel olmuşsunuz :)

    YanıtlaSil
  3. Rocker kelebek seni:)

    http://alisverisdanismani.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. aaa ben bu botları neden görmedim Koton'da ya çoook güzelmiş...

    YanıtlaSil
  5. civciv, çok tşk ederim canım benim;)

    Sare, çok tşkler cnm ;)

    YanıtlaSil
  6. Alışveriş Danışmanı, rocker mııı :) evet rockçı gibi olmuşum accık :DDD tşkler cnm benim;)

    Esra, canım indirime girince tükenmiştir belki bakmalısın kesinlikle;)

    YanıtlaSil
  7. Biker'lar deri etek ile ne kadar yakışmış canım! :) üstüne snake print ile de bambaşka bir hava vermişsin ;) biz maçı evde izledik ama çok sık gittiğimiz palladium cookshop'ta her an karşılaşabiliriz ;))


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  8. hep böyle kloş,kabarık etek giyinmelisin bence harika olmuş cnm aynı kombini bide siyah stilettolarla bekliyoruuuumm:)

    YanıtlaSil
  9. cool outfit
    my fave is your snakekin blouse

    following you now
    hope we can follow each other

    xo
    www.myjiglyciouslife.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuşsunn, eteğe bayıldım^^

    YanıtlaSil
  11. Cok seksi mi desem cok guzel mi desem cok elegant mi desem..hepsini diyorum.:) en cok etegine bayildim cnmm

    YanıtlaSil
  12. bu eteği çokkk beğendimm ben zarf çantanda çok güzelll eee sende çok güzelsin:D o zaman kocaman bi alkış sana:D mucks!

    YanıtlaSil
  13. ay ay ay etek ne yakısmıs ne yakısmıs
    hep boyle nesen ksık olmasın

    YanıtlaSil
  14. Betwin Us, canım beğenmene çok sevindim ;) Bizde en az haftada birkez oradayız, malum eve yakın olunca :)) umarım karşılasır tanışırız;) öpüyorum hayatım ;)

    Fashion design by CNS, aslında güzel fikir mutlaka stilettolar ile de deneyeceğim cnm, çok tşkler ;)

    YanıtlaSil
  15. jiglycious, thanks dear. I will follow you ;)

    j.d, çok tşk ederim cnm ;) bende ilk defa deri bir parça giyiyorum :))

    YanıtlaSil
  16. zeys, çok çok çok öpüyorum ve tşk ediyorum cnm benim yaaa... beğenmene çok sevindim...

    mamba, alkışlarına layık olmaya çalışacağımm :D çok tşk ederim canım benim bu güzel yorum için öpüyorum ;)

    YanıtlaSil
  17. Kova Kadınıyım Ben, çok tşk ederim cnım benim. Kimse neşesiz kalmasın ;)

    YanıtlaSil
  18. Seval cok yakismis bu etek sana! Deri de, piton deseni de iddiali parcalar ama botlar tam anlamiyla dengelemis, sahane bir kombin cikmis ortaya. Giydiklerinin hakkini vermissin;)

    YanıtlaSil
  19. Canım etek çok güzel ve bikerle süper tamamlanmış çok sevdim bu kombini ben:)

    YanıtlaSil
  20. SvGLove, çok tşk ederim cnm benim. beğenmene çok sevindim. ikiside iddaalı ama bir araya gelince birbirlerini nötrlediler gibi gibi :))

    YanıtlaSil
  21. fashion house by zeto, çok tşk ederim cnm. uzun zaman sonra bende ilk defa deri giydim önyargılarımı yıkarak ama beğenilmesi beni dahada bi cesaretlendirdi;)

    YanıtlaSil