Nowhere Shoes On Bloggers

11:05:00

Bu sezon sivri ve metal burunlu, yani Captoe dediğimiz ayakkabılar en pahalısından en uygununa kadar çoğu markanın göz bebeğiydi. Bunlardan biriside TR'ye gönderisi olmamasına rağmen Online Shopping'de dünya bloggerları arasında önemli bir yere sahip olan Nowhere markasıydı. Hatta şu postumda size satışa çıkacağını ve yakında çoğu bloggerda görmeye başlayacağımızdan bahsetmiştim.

Vee beklenen oldu, kararsız kaldığım "Alsam alsam bootie siyah modelini alırım" dediğim ayakkabılar şu ara bilinen ve dünyaca takip edilen bloggerların ayaklarını süslüyor ve postlarına eşlik ediyor. Yalnız ben hala kararsızım, tamam captoe seviyorum ama bu model beni fazlasıyla düşündürüyor... Peki sizler, bu ayakkabıyla yapılan kombinleri beğendiniz mi?


Görseller : DagensOutfit , 5inchandup , Fashionsquad


Görseller : Therez , Style LimeLight , (son görselin bloğunu hatırlayamadım)

You Might Also Like

13 yorum

  1. ben çok hoşlanmıyorum o açık detayı kapalı olsydı diyorum bu seferde çok boğardı ve sanki arada kalmış bi tasarım :/ ama farklılaşmaktan yana olanlar için bulundurulabilir :)

    YanıtlaSil
  2. Ben cok begeniyorum tatlim, hatta almayi planliyorum ;) ayakta cok güzel görünüyor bence!

    Sen tam olarak hangi detayini begenmedin Canim ??

    Öptüm cok

    YanıtlaSil
  3. Stay on the fashion. o pencere olmasaydı dediğin gibi çok kapalı bi model olurdu, farklı olmazdı. ama bilemedim bir türlü sırf farklı olmak için alınır mı :S cıks hala düşündürüyor bu model beni hayatım :))

    civciv, cnm aslında bi açıdan bakıldığında hoş duruyor, farklı bi açıdan bakıldığında durmuyor benim gözümde bir türlü çözemedim :))) sanki diğer captoe lara göre burnu fazla sivri ve metali oldukça parlak gözalıcı...Birde topuk yüksekliği diğerlerine göre daha düşük olduğundan bu sefer burnu biraz havada. sanırım o durumu sevemedim bilmiyorum :))
    bende öptüm hayatım ;)

    YanıtlaSil
  4. Guzel bı papi bence ay beğendiysen al sen yakıştırırsın bence öptük;)

    YanıtlaSil
  5. ben giyemem ama sana çok yakışır eminimmm :))

    bu aradaaa çekilişim vaaarrr:)
    PIRLANTA KOLYE isteyenleri beklerimm :))

    http://fashionozge.blogspot.com/2011/12/pirlanta-kolye-hediyem-size1yasinda.html

    YanıtlaSil
  6. coco jelly, yok cnm yok baktım baktm sonra yine baktım :) istemiorum sanırım :))))

    Fashionözge, cnm sanırım bende giyemicem :))) sadece 1 yada 2 kere giyerim herhalde :S o yüzden cıks vazgeçtim sanırım:))

    YanıtlaSil
  7. benim hoşuma gitmedi açıkcası

    YanıtlaSil
  8. Kova Kadınıyım Ben, biraz çirkin biraz değil :))) ama ben almıcam cıks sevemiyorum bir türlü :)))

    Gülümse, doğrudur cnm genelde herkesin beğeneceği bir model değil;)

    The divinitus, yes definitely, but not suits me :S

    YanıtlaSil
  9. 1 + 2 resimdeki kombinler cok hos <3

    YanıtlaSil
  10. Thank you so much for mentioning me in your post darling!Wish you Merry christmas!!
    xxx
    Style LimeLight

    YanıtlaSil
  11. Hatun, evet cnm o kombinlerde çok iyi durmus ;)

    Dena Tsal, it does not matter dear... maybe I will mention you again :) Happy christmas...

    YanıtlaSil