NEW IN... Romwe Zipper Coat

12:38:00

Romwe'den siparişim olan zipper kabanım bana geleli 2 haftadan fazla oldu, hatta şu postumda ilk kez görücüye çıkmıştı. Ama daha detaylı bir post için söz vermiştim.

Romwe'de standart beden olarak geçiyordu, bu sebeple biraz endişelenmiştim acaba standart kalıpları nasıldır diye. Ama geldiğinde çoook sevindim çünkü 34 - 36 bedene tam tamına uyuyor ;) Kaşesi biraz ince, ancak fermuar detayları yakanın duruşu çok hoş. Kısacası Romwe alışverişimden oldukça memnun kaldım. Sanırım bundan sonra ara ara buradan sipariş vereceğim ;) Dolabıma Hoş Geldin Bebek...

// My Romwe purchase had arrived me about two weeks ago. Do you like my new coat ?  Say Hello to it ;)



You Might Also Like

5 yorum

  1. fermuar detayı hep cezbetmiştir benide :) güle güle kullan cnm :)

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel,cok begendim..gule gule kullan...

    Www.margunundunyasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. mavi renk katmış şık :)

    çekilişime katılmadıysanız beklerim
    http://kozmetikdeneyimleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. ımmmmmmmmmmmmm gule gule kullan cok guzellllll

    YanıtlaSil
  5. cok guzelmiş ya
    bi sitemız daha oldu :)

    YanıtlaSil