BURT'S BEES Lemon Butter Cuticle Cream

09:41:00

Burt's Bees hediyelerimden biri olan bu kütikül kreminin kokusunu size buradan nasıl anlatsam bilemedim... Yok böyle güzel kokan limonlu bir krem daha diyim, gerisini siz anlayın. Durun durun hatta, gidin alın kullanın ;)
Ben manikür öncesi tırnak diplerime uyguluyorum. Tırnak çevresindeki derileri yumuşatıp, süper bir manikür elde etmenize olanak sağlıyor. Hatta düzenli kullanımda maniküre gerek bile kalmıyormuş. Bu konuda tam bir fikrim yok henüz, ancak ileriki zamanlarda elbet olur ;)

Ayrıca bu markanın Gece Kremini ve Dudak Bakım Kreminide (TIKTIK) kullanıyorum, oldukça memnunum. Eğer sorularınız varsa seve seve cevaplarım ;)


You Might Also Like

4 yorum

  1. derin bir yarama dokundun nerden aldın bu kremı allah askına hemen alıcam maaşıma mal olsada

    YanıtlaSil
  2. o kadar güzel ki bana fırsat bile kalmıyor bence babam benden çok kullanıyor bu kremden ... :) gerçekten çok etkili ... sende güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  3. memolininannesi, cnm çok etkili bi krem kesinlikle tavsiye ederim. boynerlerde satılıyo. ama fiyatını bilmiyorum maalesef :S hediye geldi bana...

    Bütü, çok tşkler cnm ikimizde güle güle kullanalım.. gercekten çok etkili bir ürün, devamlı kullanımda dahada güzel sonucları olacaktır eminim...

    YanıtlaSil
  4. gece kremını soktun aklıma alcam bu gidişle kurtulusu yok ama pahalı gibi ama deger snrm

    YanıtlaSil