CANON 550D & CANON 500D ???

19:16:00

Bir önceki postumda hangi ayakkabı, bu postumda hangi fotoğraf makinesi... Ama şimdi şöyle, ayakkabıda kararsız kaldım, ancaaaaak bu konuda gerçekten bir bilgim yok:))

Fotoğrafçılıkla hem hobi olarak hemde profesyonel olarak ilgilenen arkadaşlar olduğundan sormak istedim. Kız kardeşime hediye olarak bir makine alacağım, ama hangisi olması gerektiğine karar veremedim. Daha başlangıç seviyesinde, ancak başlangıç seviyesinde olmasına rağmen onu rahat 2 yıl idare edebilecek bir kapasitede olmasını istiyorum. İleride lens değişikliğiyle daha güzel fotoğraflar çekebileceği bir makinesi olsun istiyorum. Eee tabi fiyat faktörü de var, öyle uçuk fiyatlı bir makine de alamam. Canon 500D ile 550D fiyat aralığı bana göre uygun, araştırdığımda 550D'nin iyi bir makine olduğunu okudum çoğu kullanıcıdan. Bir de bir gruplaşma var Canon'cular, Nikon'cular diyeee :)) 

Arkadaşlar, sizce hangi makineyi almalı?
Artı ve eksileri neler? 
Başka önerebileceğiniz makine var mı (Nikon,Sony,vb) ?


You Might Also Like

25 yorum

  1. 550d kullanıyorum ve öneriyorum. hd video çekimi sanırım 500dde yok.

    YanıtlaSil
  2. Ben de epey araştırma sonucunda Canon 550D aldım ve gayet memnunum canım :)

    YanıtlaSil
  3. bende 500 d kullanıyorum 550 d alabiliyorsanız onu tercih ederseniz iyi olur.. fakat lens daha önemli 18-55 kit amatörde olsanız pek bir is görmüyor!

    YanıtlaSil
  4. Canon 550D with 50mm/f1.8 and 17-85mm lens bu makineyi Wear a smile blogunun sahibi kullanıyor.Çektiği fotolar süper, blogundan zaten fotoğrafların kalitesi anlaşılıyor.Sevgiler:-)

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle 550D hatta 600D almalısın almışken. Şuan yılbaşı paketleri var fiyatlar çok uygun. Ben 550D kullanıyorum HD video çekimi harika. Behzat Ç.'nin sinema filmi 550D ile çekilmiş bu bil yeter herhalde :)) Sevgiler. Blogumdaki Marc Jacobs- Lola parfüm çekilişime bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Canon EOS 550D kullaniyorum, çokda memnunum ;)

    YanıtlaSil
  7. aralarındaki fark hd camerası, ki bence bu önemli. almışken mutlaka 550d al derim.
    550d ile 600d arasında çok fark yokmuş ama, daha yeni aldı bir arkadaşım, satıcı kendi söylemiş..

    nereden alacaksın karar verdin mi? ben doğubank'dan almıştım, bahsettiğim arkadaşım da öyle yaptı.. büyük mağazalarla arasında en az 400TL farkediyor ve bunlarda da güvenilir mağaza garantisi oluyor.

    ps: papiş'ciğime çok teşekkür ederim :) çok mutlu oldum yorumunu okuyunca :))

    YanıtlaSil
  8. Bu ikisi arasında 550d tabiki (:

    YanıtlaSil
  9. Canon'cular toplanmis buraya;)
    Daha bir kac gun once yeni bir Nikon'a sahip olan biri olarak, Nikon'u ben temsil edecegim burada sanirim.
    Fotografla ilgilenen esim oldugu icin, O Nikon tercih etti. Ama bizimki baslangic seviyesi kameralarindan. Ki bence burada bahsettigimiz kameralarin hepsi, lensleri iyiyse iyi olacaktir.
    Ama HAYAT senin icin oyunu 550D'den yana kullandi;)

    YanıtlaSil
  10. tartışmasız az bıraz daha verip nıkon D90 almanızı tavsıye ederım....pişman olmazsınız.

    YanıtlaSil
  11. http://snapsort.com/compare/Canon_EOS_500D-vs-Canon_EOS_550D
    bu sayfayı inceleyebilirsin kıyaslama için.

    YanıtlaSil
  12. bende yeni kamera alacagim ama birkac ay sonra, para biriktirmeliyim, ama simdiden arastirmaya basladim :)

    YanıtlaSil
  13. Elanor Tiwele, cnm ben var diye biliyordum ama yanlışta biliyor olabilirim :))

    Aktüelmoda, başlangıc için güzel bir makinaymıs sende güle güle kullan cnm ;)

    ∂єкσяαρѕυωαѕуση, sanırım 550D ye doğru kayıyorum ;) ama ilk etapta iyi bir lens alamam, malum fiyatı ;)

    YanıtlaSil
  14. Papiş Style, evet cnm ahsenin çektiği fotoların kalitesini beğeniyorum bende ;)

    Loves From Fashion, 600D 2000'i aşıyor biraz cnm fiyat olarak, o kadar verirmiyim bilmiyorum şu anda ama bellide olmaz benim işim :))) Behzat Ç. hiç izlemedim bilmiyorum canım ama bir filmi bu denli küçük birşey ile çekmek, ımmm sanırım iyi makine :))

    Un peu de Tenue, güle güle kullan cnm;) darısı kardeşimin başına ;)

    YanıtlaSil
  15. Wear a smile, aslında kızkardeşim öncelikle fotoğraf kalitesinin iyi ve canlı olmasını istiyor. belki bunun lensle alakası vardır, o sebeple bilmiyorum fazla :((
    doğubankta o kadar fark ediyor mu yaaa:)) ben fotografium dan baktım 550Dkit 1590tl... ben iyi fiyat diye düşündüm ama doğubank daha uygunsa hemen oraya bakarım :))

    Ecce, tşkler cnm ;)

    SvGLove, ooo bu kadar Canon 550D arasında bir Nikoncu çıktı yihaaa :)) canım siz hangi makinayı aldınız ? aklımda bir kaç Nikon modelide vardaa:S

    YanıtlaSil
  16. memolininannesi, o makinenin çok iyi oldugunu biliyorum cnm ama piyasada 2500tl den aşağı yok :S Kit fiyatına sadece body alabilirm onda :)))

    Adsız, tşkler cnm. hemen bakıyorum;)

    Hatun, cnm çok güzel bir hobi.. peki sen hangi makinaları düşünüyorsun?

    YanıtlaSil
  17. 6oD al kurtar kendini...:)) mükemmel ötesi bir makina;) hepsini denedim şahsen son kararım...

    YanıtlaSil
  18. 550d dicektim ki demişler zatn ama şimdi 600d :) cıkmıs
    yenı yıl vish listemde benım bakalım

    YanıtlaSil
  19. hangisini aldın tatlım :) ben biraz geç kaldım :)


    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. Seval'cim bizimki Nikon D3100:)

    YanıtlaSil
  21. Sherikoloji, canım valla bende isterdim bi 60D alayım kardeşime ama biraz tuzlu :))

    Kova Kadınıyım Ben, cnm 600 ile 500 arasında fazla bir fark yok yazmıslar ama bilmem :S inş sende alırsın cnm ;)

    YanıtlaSil
  22. duju, cnm ben hala araştırmalardayım, almam 1 ayı bulur kesin :))

    SvGLove, başlangıc için onu tavsiye etmişti bir arkadaşım. güzel makine;) güle güle kullan cnm ;)

    YanıtlaSil
  23. şimdi sen hangisini aldın bende ikisi arasında kaldım da?

    YanıtlaSil
  24. mismet cnım hala almadım. kızkardeşimin kararsızlıkları var. Ama aklımız biraz Nikon'a kaydı şu ara. Ama Canon alırsakta 600D olacak sanırım.

    YanıtlaSil