Yine Bir İş Günü

17:17:00

Sabah 6:30'da evden çıkıp 7:10'da Bakırköy de olunca, insan ne yapacağını şaşırıyor. Malum hafta içi Anadolu Yakasından, Avrupa Yakasına geçmek için harcadığınız süre ile ülke değiştirirsiniz :S Hergün bu trafiği yaşayan biri olarak 40 dk 'da Bakırköy'e varınca acayip sevindirik oldum :))) Ama bayağı bir erken gelmişiz, ne yapalım derken "kahvaltı edelim" dedik sabahın köründe :)) Bende "foto,foto,foto" diye tutturmazsam olmaz :))
Karga .... yemeden, bir iş günü resimleri :))









Pantolon : Mango / Kazak : Stemina / Ayakkabı : Zara / Parka : Kardeşimin / Çanta : GG / Gözlük : Asos / Küpe : Koton

Pant : Mango / Sweat : Stamina / Shoes : Zara / Parka : My Sis / Bag : GG / Sunnies : Asos / Earrings : Koton


Bu fotoğrafın adını İstasyon İnsanları (Teoman'dan dinlemek için tıktık) koyduk Rafetim'le ;))


You Might Also Like

10 yorum

  1. Kahvaltı yaptığınız yer neresi:):)
    Saray'a benzettim ben ama tabaklarda farklı birşey yazıyor sanki:):)

    YanıtlaSil
  2. canım Saray sanırım ;) Sabahın 7sinde en yakın kahvaltı edebileceğimiz yerdi ;) gerçi bu yakayı fazla bilmem ben, meydanın hemen altı Saray dimi ;)

    YanıtlaSil
  3. meydanın hemen altı olması, direk rayların üzerine denk gelmesi Saray olma ihtimalini baya yükseltiyor :):)

    Bizim daimi mekanlarımızdandır, özellikle künefesini çok severiz sevdiceğimle, sabah sabah olmaz ama akşamüstü o tarafa yolun düşerse tavsiye ederim :):)

    YanıtlaSil
  4. sabahın köründe bile gayet güzel ve şık duruyosun tatım:)kazağının rengi ve tabi ki o ayakkabılar!!!süpersin:)

    YanıtlaSil
  5. Çook güzel tam yemelik (hangisi diye sorma hepsi!)

    YanıtlaSil
  6. çok şıksın! Tatlım sen Bakırköy de mi çalışıyorsun?


    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. çilekli fonfü, mutlaka deneyeceğim cnm uygun bi zamanda ;)

    pearl mcpride, thanks dear but it is not a scarf ;))

    YanıtlaSil
  8. Gizzy,çok tşk ederim cnm benim ;) artık sabah beşlerde kalkıp hazırlanmaya alıştım :)) istanbuldan bu yüzden bıktım :SS

    Alısveriş Danışmanı, tşkler cnm, gel birlikte kahvaltı yapalım ;)

    YanıtlaSil
  9. dujum çok tşk ederim.. evet cnm bakırköy civarındayım ;)

    YanıtlaSil