Sizce Almalı Mı... Steve Madden

15:26:00

Arkadaşlar ayakkabı orucuna girmeme rağmen bir türlü engel olamıyorum. Bir hafta tuttum kendime verdiğim sözü, şimdi gözüm yine sitelerde, arayışlarda :))
Steve Madden 'in bu iki modelini çooook beğendim ama kararsız kaldım. Sizce hangisi daha güzel ve kullanılabilir? Benim gönlüm tokalı olana kayıyor biraz, haberiniz olsun ;)

// I love these shoes from Steve Madden. But I couldn't decide which one I will order. Could you help me to decide ?



You Might Also Like

19 yorum

  1. bence de canım kesinlikle tokalı olan diyorum:)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle pudra pembesi ya bayıldım siyah çok klasik..

    YanıtlaSil
  3. ★Merry Christmas and a Happy New Year!!★

    Win an Arty Ring


    new post: click here
    follow me

    YanıtlaSil
  4. soldaki model cok hosmus cnm <333

    YanıtlaSil
  5. Siyahi begenmedim ama digeri cok guzel benim de aklimda var almak onu, bence onu al siyahi alma. Gerci SM ayakkabilar resimde cok kotu olabilirken ayakta guzel duruyor, siyahin da hakkini yemek istemem :)

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle tokalı olann ;)

    YanıtlaSil
  7. Bence tokali olan cunku her kadinin dolabinda en az 1 tane siyah heels vardir ve her sezon bulabilirsin

    YanıtlaSil
  8. Ayaklarınız ve bilekleriniz narin, soldaki gizli platform büyük ve kaba kalır gibi geliyor bana. Gerçi bir deneyip ayağınızda bakmanız en iyisi...

    Sağdaki ise çok klasik, bu ayakkabıdan daha güzel ayakkabılarınız var sizin.

    YanıtlaSil
  9. kesinlikle tokalı olan !!!

    YanıtlaSil
  10. Açık renk olan daha makul topukta olsaymış al derdim...ben asla giyemiyorum zatı boyum uzun....ben olsam ikisini de almam...ama cok beğendiysen açık renk olanı al;)

    YanıtlaSil
  11. Bence sen bu orucu bozma bacım bak sonra benim de bozasım geliyor:)) ama illa da diyosan elbette pudra.

    YanıtlaSil
  12. valla S.W.L.im benim gözüm de bantlı olanda.

    YanıtlaSil
  13. Tabii ki pudra renk olan.Diğeri heryerde var.Aslında bozma be orucu SWL.Hani hiç giyecek bişeyin olmasa yalınayak kalsan al ama biraz daha sık dişini derim ben:-)) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. definitely the nude ones, they're great!

    xoxo Daisy

    TheMandarineGirl.com

    YanıtlaSil
  15. Ben nude olanın modeline bayılıyorum eğer bileklerin inceyse canım kesinlikle onu almalısın:)

    YanıtlaSil
  16. tatlım ya ikisi de fena güzeller, ikisinin de yeri bir başka :) yani siyah desem diğeri alınacak :))


    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. OOOO.... çoğu arkadaş pudra tokalı olan demişşşş.. benle aynı fikirdesiniz yaaa almamak için şu an kendimi zor tutuyorum.

    Sizce bozayım mı orucu :)) ???

    YanıtlaSil