Doğal Havalı Bukleler...

17:23:00

Orta ve uzun saçlara doğal dalgaları çok yakıştırıyorum ben. Birde yapılışının çok kolay ve pratik olması beni bu modele dahada bir yakınlaştırıyor. Çok zamanım yok ise sadece 5 dakikamı ayırıp havalı saçlara kavuşuyorum;) Nasıl mı ?


İnce maşa kullanmıyorum çünkü ince maşayla yapılan dalgaları düğün saçı gibi buluyorum ben :) Onun yerine Philips saç düzleştiricimin ince olması avantajını kullanarak saçlarımı geniş tutamlar alarak kıvırıyorum. Bu yöntem bana maşadan daha kolay geliyor, el alışması diyelim ;)


Tüm saçı bitirdikten sonra tahta geniş tarağımla bütün saçımı tarıyor ve bukleleri açıyorum... Bu noktada şampuan reklamlarındaki kızlar gibi saçlarımız oluyor.. %100 garanti ;)



Krepe ve tahta taraklarımla istediğim şekli verdikten sonra son dokunuşu spreyle tamamlıyor, havalı saçlarımıza merhaba diyoruz ;))


Sizin saç şekillendirme ritüelleriniz nasıl ? En çok hangi cihazdan yararlanıyor, saçlarınızı en çok hangi modelde kullanıyorsunuz ?

You Might Also Like

10 yorum

  1. Evet tatlım bu düzleştiriciler süper oluyo kalın bukleler için:) Ben genelde düz yapıyorum dalgalıda yapıyorum hatta çevremdekilerede yapıyorum:) İçimde bir kuaför var benim sürekli saç yapmak isteyen:)) Benim düzleştiricilerimden biri babyliss diğeride philips ikisinide seviyorum biri işte diğeri evde duruyo çok yönlü yani:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş cnm,aslında hiç taramadan ilk haliylede çok hoş gözüküyor.Tabii daha doğal görünüm için taranmış halini kullanmak gerekir :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel görünüyor saçlarınız.. ben de saç düzleştiriciden faydalanıyorum..

    YanıtlaSil
  4. süper post olmuş seval'cim, doğal duruyor dalgaların gerçekten..
    saçımı çok dalgalı kullanmasam da ben de kalın maşayı tercih ediyorum, bazen daha da doğal dursun diye aralara ince maşa attığım da oluyor ama :)

    iyi hafta sonları canım :)

    YanıtlaSil
  5. yararlı bir post olmus cok kişi faydalanacak
    bence..

    YanıtlaSil
  6. çok doğal ve dozunda olmuş bukleler :)

    http://trendydolap.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. fashion house by zeto, cnm bende philips ve babyliss den şaşmam saç şekillendirici söz konusu oldu mu ;) maşadansa saç düzleştiriciler kalın bukle konusunda kesinlikle daha başarılı;) ben de senin gibiyim, gel bi tükkan açalım :))

    kozmetik perisi, cnm aslında fotoda o hali daha hoş görünüyor ama benim için günlük kullanıma pek uygun değil :S tarayınca daha hacimli ve doğal oluyo. tabi zevk meselesi yinede ;)

    YanıtlaSil
  8. Emine Öztürk, çok tşk ederim. bencede saç düzleştirici bu konuda daha başarılı ;)

    Wear a smile,cnm biliosun düzün yanında ben sana dalgalı saçıda çok yakıştırıyorum ;) farklı bi hava katıo... ama ben maşaya bi türlü alısamadım, elim hep düzleştiriciye gidiyo ;)

    YanıtlaSil
  9. Aysun Karaalioğlu, umarım hayatım bi kaç kişinin işine yararsa ne mutlu bana ;)

    The Car Addict, thank you ;)

    Trendydolap,çok tşkler cnm, amacım oydu, amacıma ulaşmışsam eğer süper ;)

    YanıtlaSil
  10. olmadı ama şimdi
    gidip düzleştirici mi alıyım ben
    ellerine saglık cnm

    YanıtlaSil