AVON Little Red Dress EDP

09:50:00

Güneşli ama buzzz gibi bir Istanbul gününden herkese Günaydınnnnn...

Avon'un (sanırım yılbaşına özel emin değilim) Little Black Dress serisinden olan Little Red Dress adlı parfümü bu katalogda spreyiyle birlikte çok uygun fiyata listelenmişti. Alayım belki çantamda taşırım diye düşündüm, çünkü benim diğer parfümler 100ml ve koca şişe olduğundan çanta için hiç uygun değil.
Ama koku bir geldi pir geldi, Sayın Okur!!! Beni öyle bir yanılttı ki, koku çok hoş ve bayıcı değil. Notalarında sanırım gül, kırmızı sandal ağacı ve meyveler var, yani çiçeksi,odunsu ve meyveli bir koku. EDP olduğundan oldukça da kalıcı... Bana bir kokuyu anımsatıyor ama çıkaramadım :) Belki de Bvlgari Rose Essentielle olabilir, ne dersiniz ?

// I purchased Little Red Dress perfume set from Avon to carry in bag. Because my perfumes are so big for bags. At first I did not expect anything more. But I was suprised when I smelled it. I love it so much, and it reminds me Bvlgari Rose Essentielle... 


You Might Also Like

7 yorum

  1. Black olanınıda red olanıda hiç kullanmadım aslında siyahın kokusu düzel bunuda merak ettim.

    YanıtlaSil
  2. ben uzun yıllar black olanı kullanmıştım.euphoria alana kadar.şimdi black olanın yanından geçmiyorum.ama red in kokusunu merak ettim.koklamazsam ölürüm.:)

    YanıtlaSil
  3. bu seri cok güzel vnm,bn denedim hayran kaldım alacağım.. liitle black dressi yıllardır kullanıyorum, little white dress de keza süper bu da muhteşem.. güzel seçim iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  4. milky, cnm ben hiç kullanmadım black'i ama bunu tavsiye ederim çok güzel bir koku ;)

    JOY, kesinlikle bakmalısın hayatım, gerçekten iyi ;)

    betty boop, koku çok iyi demiii. sende güle güle kullan cnm...

    YanıtlaSil
  5. Uff ben de çok merak ettim, Avon'a da küsmüştüm halbuki, barışsam mı? :)

    YanıtlaSil
  6. herkes bi kokuya çok benzettiğini söylemiş ne olduğunu ben size söyliym. avon senses mystique duş jelinin kokusuyla neredeyse aynı., benzettiğiniz koku o.

    YanıtlaSil
  7. MÜKEMMEL SIRADIŞI Bİ KOKU HAYRANLIKLA KULLANACKSNZ STOKLARDA YOK ÇOK AZ ÜRETİLİYOR

    YanıtlaSil