NEW IN... BAG

11:31:00

Bu cici şeyi, çok alakasız bir mağazada, çok çok uygun fiyata bulduğuma hem şaşırdım hemde sevindim. Güzel bir kombinle umarım sizinle paylaşabilirim, zira bu ara içimden hiç birşey yapmak gelmiyor. Ne bloğa birşeyler yazmak istiyorum, ne giyinmek süslenmek, ne de gezmek, sadece evde olmak ve uyumak istiyorum, umarım mevsimseldir... Belki de vücudum kırmızı sinyal veriyor olabilir, bir tatile ihtiyacım var ;)
Herkese Mutlu Pazarlar...


I found this sweety bag at LCW. This was a surprise to me. I hope I will use it in a casual outfit soon. 
Happy Sunday...



You Might Also Like

12 yorum

  1. Kesin havalardan , bende de aynı sorun var bisüredir:( Çok şeker ve kullanışlı ; fiyatı da inanılmaz uygun canım güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  2. Bu cantayı gordugumde bende cok begenmistim canım. :)bu arada benimde cekillisime katılırsan sevinirim. :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir çantaymış güle güle kullan :)
    Umarım ruh halin, kendini iyi hissetmemen hemen geçer

    YanıtlaSil
  4. Umarim gereken tatile kavusursun canim.
    Cici cantanla bi kis tatiline gidersin belki de;)

    YanıtlaSil
  5. nice blog!

    www.onlyupsidedown.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Love the bag <3

    XX,
    Mybrunetteworld.com

    YanıtlaSil
  7. çok güzelmiş canım tüylü çantalara bayılıyorum ...
    kışın kurtarıcısı olabiliyorlar bende lacosteden almıştım geçen kış ...
    harika seçim
    öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  8. trend günlüğüm, umarım hemen gecer cnm. çok tşkler ;)

    Butik Merve, çok cici bi çanta ;) bakıorum hemen cnm çekilişine ;)

    YanıtlaSil
  9. sevda s, çok tşkler cnm benim. umarım en kısa zamanda düzelir ;)

    SvGLove,inş. canım benim yaaa allah mı söyletti noldu bende öyle bi tatil istiyorum yaaaa:))

    YanıtlaSil
  10. A, thanks hun;)

    Eunicia Balaj, Thanks dear ;X

    YanıtlaSil
  11. Bütü, çok tşkler cnm benim, lacostedeki modeli biliyorum oda çook güzel güle güle kullanalım ikimizde. öptüüm ;)

    Beija vintage, çok tşkler cnm, daha güzelleri sizin olsun ;)

    YanıtlaSil