SWL Mutfakta :)

15:52:00

Bir önceki postumda işte bu special'ım için market alışverişindeydim... (TIKTIK)
İlk defa blogda mutfağımdan birşeyler paylaşıyorum, heyecanlıyım :P :))

Tabi herkesin damak zevki birbirine benzemez ama, ben tam bir baharat ve acı tutkunuyum :) Bu yüzden meksika mutfağı bana hep yakın gelmiştir ;) Benim mutfağım biraz turkish, biraz mexican, aslında SWLish :))
Bu dürümün ortaya çıkışı aslında Rafetim'in beni kendi memleketi Adana'ya ilk götürmesiyle bağlantılı. Adanalılar bilir, meşhur bir dönercileri var Virgo diye. Ben ilk yediğimde o masaya gelen sosa bayılmıştım:) Bende kendi eklentilerimle hep böyle yapıyorum, puanları topluyorum :)


Önce içine koyacağınız soğan ve biberleri az zeytinyağıyla soteliyoruz.


Aynı anda diğer tarafta domates püresi, salça, bol karabiber ve tuzlu sosumuzu kaynatıyoruz. Çok kaynamalı;)


Soğan ve biberler iyice yumuşayınca, yandaki sostan arada alıp sotelemeye devam ediyoruz.


Son olarak üzerine hazır tavuk döner (et de tercih edebilirsiniz), karabiber, pul biber ve sostan bol miktarda ekleyerek sotelemeye devam ediyorsunuz.


Kendi yaptığınız yada hazır tortilla içine az miktar sostan sürüp, üzerine bu mükemmel lezzetli fajitamızı koyup sarıyor, yanında bir kase domates sosu (extra üzerine dökünce dahada leziz oluyo), jalapeno ve isviçre turşusuyla keyif yapıyoruzzz.. 

Allahım sana geliyorum :)))

You Might Also Like

12 yorum

  1. ağlamak istiyorumm :))))) ya valla harika görünüyor. bir daha yemek görselli postlara bakmayacağım diyetteyim yahhhhu

    YanıtlaSil
  2. öyle acım kı iyi geldı bu bayılırım da

    YanıtlaSil
  3. virgonun sosunu hep merak etmişimdir zaten.. teşekkürler paylaşım için;)

    YanıtlaSil
  4. Yummyyy ellerine sağlık bende bayılıyorum ya baharatlı soslu moslu şeylere off :D

    YanıtlaSil
  5. ayy nasıl güzel olmuş buradan belli : ) hem de inanılmaz pratik! gayet süper gözüküyor, eline sağlıkk!

    YanıtlaSil
  6. çok lezzetli görünüyor,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. canım enfes gözüküyor:) ellerine sağlık en kısa zamanda denemeliyim:)

    YanıtlaSil
  8. eline sağlık sevalcim ama ben açım ki:(

    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. çook fenasın ya, şuanda bu saate yapılmaz ki ama... bende en çok Meksika mutfağını severim, hatta bayılırım!


    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Kızlaar, ben sizin böyle tepki vereceğinizi tahmin etmemiştim, bundan sonra sevdiğim yemekleri sizlee paylaşimde hepiniz rejimi bozun :))) tek zayıf ben kalimm :))) şaka cnm şaka.. ama arada böyle postlarda istiyor musunuz ??

    YanıtlaSil
  11. Uff şahane gözüküyor, acılı soslu şeylere bayılırım :)

    YanıtlaSil
  12. Nefis görünüyor canım ellerine sağlık, en kısa zamanda deniycem ;)

    YanıtlaSil