Doğum Günü Kombinim

15:20:00

Aman yanlış anlaşılma olmasın :)) Benim doğum günüm değil, Aşkım'ın doğum günüydü. Rakı-Balık-Eğlence üçlüsünü içeren doğum günü kutlamamızdaki outfitim...

Yorumlarınızla lütfen beni mutlu edin... 

Herkese Mutlu, Huzurlu ve Bol Dinlenmeli Bir Haftasonu Dilerim...

// Do you like my outfit at my darling birthday night? I'm waiting your comments... 








Üst : Koton / Etek : Zara /  Ayakkabı : Zara / Clutch : H&M / Bileklik : Tresera / Saat : Swatch
Top : Koton / Skirt : Zara /  Shoes : Zara / Clutch : H&M / Bracelet : Tresera / Watch: Swatch

You Might Also Like

36 yorum

  1. saç modelini çok beğendim başta :)bluz, etek, ayakkabı, çanta hepsi uyumlu ve süper görünüyo, iyiki doğmuş diyoruz o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. eteğinin rengi ve bluzünün sırt detayları muhteşem görünüyor canım. harika bir seçim olmuş en özül gün için!:)
    xoxo

    ♥HeelsAreMyDrugs♥
    ♥HeelsAreMyDrugs♥

    YanıtlaSil
  3. süpper olmuşsun!! kırmızı siyah nasılda yakışmış! :)

    YanıtlaSil
  4. WOW tatlım çok şıksın! Çok zarif ve sexy :) VEE olay sırtındaymış, sona saklamışsın :) Kırmızı etek, bluzun ve çook beğendim ayakkabıların ile harika bir kombin olmuş.... Clutch da gözümden kaçmadı, yeni aldığın dimi?


    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Bluzunun sırt detayı çantan eteğinin harika rengi ve sacların supersinnnnnnnnnnnn ask Huzur sevgi dolu yıllar dilerim

    YanıtlaSil
  6. Çok yakışmış. Özellikle eteğe, rengine ve eteğin sende ki duruşuna bayıldım. Ya böyle fotolar koyuyorsunuz kıskanıyorum. Ahh bacaklarım az daha dolgun olsaydı ne isterdim başka :D

    YanıtlaSil
  7. Son resimde bombayı patlattım diyosun yani =)) çok güzel olmuşun tatlım ya tam yaş günü için kırmızı siyah kocaman bi hediye gibisin
    Öpooom iyi haftasonları

    YanıtlaSil
  8. Cok sevdigim iki renk yanyana , bayildim

    YanıtlaSil
  9. saçın da , kıyafetin de çok hoş.çok begendim her zamanki gibi.çok şıksın :)

    YanıtlaSil
  10. valla güzel olana herşey yakışır. maşallah :)

    YanıtlaSil
  11. Çok şıksınnn bluzunun arkasındaki dantel detayı da mükemmellll :)

    YanıtlaSil
  12. Ayakkabılarına ve eteğine bayıldım!!!

    YanıtlaSil
  13. Ayakkabılarınıza ve o ayakkabıları giyebilmenize hayranım. İdolümsünüz :))

    YanıtlaSil
  14. Such a gorgeous red skirt! xoxoxoo

    YanıtlaSil
  15. çooooooooooookkkkkk şıksın canımıniçiiii,eşine nice mutlu yıllaarr tabiikiiii seninleee :))

    bu aradaaa çekilişim vaaarrr:)
    PIRLANTA KOLYE isteyenleri beklerimm :))

    http://fashionozge.blogspot.com/2011/12/pirlanta-kolye-hediyem-size1yasinda.html

    YanıtlaSil
  16. sahane gözukuyosun
    oncelıkle benı hıc sasırtmadın kafaya kocaman bir topuz ya da maşalanmıs abartılı bir saç yok :)
    sade şık ve cok seksi
    o kırmızı etegı bende cok begenmıstım ama hiç yakısmamıstı bana ya
    sana cok yakısmıs
    sahane gözukuyosun cok ıcten soyluyorum
    favorı bloglarımdansın zaten.

    ayrıca siz iki sevgilinin rakı balık muhabbet işine de bayılıyorum
    allah bozmasın
    nazar degmesın enısteye son bekar dogumgunlerı dılıyorum :)

    YanıtlaSil
  17. Bir eteğe hayranlık duymak böyle bir duygu olsa gerek. Bayıldım! Kırmızı-siyah oranını çok doğru kullanmışsın tebrikler:)

    thepinkshopaholicprincess.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. özellikle bu model saç çok yakışmış,ilk dikkate aldığım ve incelediğim bu oldu.eteğin kesimi-modeli ve üstünde duruşu çok hoş.

    YanıtlaSil
  19. ben çok beğendim kuzu seniii maşşallahhh diyorummm ayakkabına zaten bayılıyorum eteğin rengi duruşu çok şeker bluzünün sırt detayıda çok hoş:)

    YanıtlaSil
  20. Blluzune bayildim!

    Www.margunundunyasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. Kirmiziya bayilirim ! Bu etekten istiyorummmm bende ^^ çok $ik olmu$sun canim !

    YanıtlaSil
  22. cecilia, çok tşk ederim cnm güzel yorum için. bu arada saçlarımı ben yaptıııım :))

    Heels are my drugs, çok çok tşk ederim cnm aşkım için birazcık süslendimm :)

    YanıtlaSil
  23. Chunli, çok tşkler cnm. eskiden kırmızıya bayılacaksın deseler aslaaa derdim ama şimdiii bayılıyorum :)))

    duju, çok tşk ederim cnm benim;) evet cnm yeni HM den aldığım clutch ;) kullanımı çok rahat tavsiye edilir ;)

    YanıtlaSil
  24. kokoşş kelebek, çok tşkler hayatım.. hepimiz için güzel bir yıl olsun 2012.

    uzunincekıvırcık, cnm benim çok tşklerler. yaaa herkes kendinde olmayanı ister ya bende bacaklarım birazcık daha ince olsaydı diye dövünüyorum :)))

    YanıtlaSil
  25. xcelis, sevdiklerimize kendimizden başka en büyük ne hediye olabilir ki dimiii :))) diğerleri maddi extrası :)) çok tşkler cnm ;)

    Stay on the fashion, çok tşk ederim cnm benim bende bu ara kırmızıya taktım hadi hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  26. JOY, çok tşkler cnm beğenmene sevindim ;)

    Selda, cnm benim çok tşk ederim, o senin güzelliğin ;)

    YanıtlaSil
  27. Zeynep Erkefeli, çok tşkler cnm benim. bluzuda çok seviyorum zira kendisi kayınvalidemin hediyesi olurdaaa :))

    Fashion Dawgs, thanks dear.

    YanıtlaSil
  28. Melis Kıyıcı, al bi ayakkabı canavarı daha ;) zaten seninle ayakkabı tutkumuz birebir aynı cnm. çok tşkler...

    jojo, idol olmak ımmm güzel, iyide olsa kötüde olsa :))) valla topukluyu severim artı rahatta kullanırım. kişiye göre değişir yani.. tavsiye ederim cnm.

    YanıtlaSil
  29. Fashion Capuccino, thanks hun ;) red is my color nowadays :)

    Fashionözge, çok tşk ederiz cnm benim...

    YanıtlaSil
  30. Kova Kadınıyım Ben, canım benim yerim seni yaaa ne güzel yorum yazmıssın. beni beğenmene çoook sevindim gerçekten... Bu arada eniştenin ya son yada sondan bi önceki bekar doğum günüydü. bende çok çok güzel huzur sevgi dolu bir yıl ve ilişki dilerim cnm ;) belkide vardır bilmiyorum ama yinede diliyorum hayatım. öptüm;)

    The Pink Shopaholic Princess, çok tşkler cnm benim. bu arada bloğuma hoşgeldin öncelikle. evet cnm kırmızı abartmak istemedim sadece aynı tonda ruj sürdüm o kadarcıkk :)

    YanıtlaSil
  31. Makyaj Arşivim, çok tşkler cnm. saçlarımı kendim yaptım. pek kuaförde yaptırmayı seven bi tip değilim :) beğenmene cok sevindim ;)

    Framicetta, thanks dear. I will follow you ;)

    YanıtlaSil
  32. cemre, nerelerdesin sennn ?? hoşgeldin cnm öncelikle. çok tşkler güzel yorumun için. öpüyorum..

    buda benim dünyam, çok tşkler cnm benim ;)

    Un peu de tenue, çok tşkler hayatım. zara yaz sezonundandı ama belki aynı modelden kış koleksiyonuyla çıkmıştır ;)

    YanıtlaSil
  33. Eteğine hayranlıkla bakarken bluzunun sırt detayını gördüm. Süüppeeer olmuşsun, çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  34. çok uyumlu olmuşsun, saçlarına bayıldım :)

    YanıtlaSil
  35. sevda s, çok çok tşk ederim cnm benim ;)

    ozlemtrl, çok tşk ederim cnm beğenmene sevindim...

    YanıtlaSil