HER GÜN GÜNEŞ GİBİ IŞILDAYAN BİR CİLT!

20:43:00

Sizin için özel olarak geliştirilmiş Burt's Bees Radiance Day Cream with Royal Jelly -  Arı Sütü İçeren ve Cilde Aydınlık Veren Gündüz Kremi cildinizi nemlendirmeye ve aydınlatmaya geliyor. Nasıl mı?
Hafif yapısıyla cildinize aydınlık sağlamaya ve ince çizgilerin görünümünü azaltmaya destek olur. 2Cildinizin temel nem ihtiyacını karşılamak için Arı Poleni, Burdock ve Birch Özleri ile özel olarak formüle edilmiştir. Cildinize doğal bir ışıltı ve güzellik kazandırmak için doğanın en besleyici özlerinden olan Arı Sütü içermektedir.

Boynerlerde Burt's Bees Radiance Day Cream with Royal Jelly -  Arı Sütü İçeren ve Cilde Aydınlık Veren Gündüz Kremi - 110 TL

PS: Bu bir basın bültenidir. 

Benim kendi Tüm Burt's Bees yazılarım için TIKTIK...
Kendi kullandığım Gece Kremi ile ilgili yazım için TIKTIK...

You Might Also Like

3 yorum

  1. ben ikisinide almak istıyorum caNIM..ve en kısa zamanda alıcam insallah...

    YanıtlaSil
  2. Kirmizi kazagina bayildim :) Güle güle giy canim

    YanıtlaSil
  3. myprincess, cnm ben gece kremine bayılarak kullanıyorum tavsiye ederim;) öpüldünüzzz bayeeen ;)

    Un peu de tenue, yanlış posta olmus ama olsun, çok tşk ederim canım benim;)

    YanıtlaSil