NEW IN...Estee Lauder DoubleWear

09:24:00

Takip eden arkadaşlar Estee Lauder'ı çoook sevdiğimi bilirler ;) Özellikle cilt makyajı ürünlerinde çok iyidir. Geçtiğimiz haftasonu Suadiye Boyner'in önünden geçerken Türk Telekom ile yaptığı 2. ürüne %50 indirim kampanyasını gördüm. Hazır pudram bitmeden yenisini alayım diye girdim, fondöten de %50'den bonusu oldu ;)
Doublewear pudrasını zaten şu ara kullanıyorum TIKTIK... Daha önce DoubleWear serisinin bu muhteşem fondotenini kullanmıştım, oldukçada memnun kalınca hazır indirim varken alayım dursun dedim.
Yalnız belirtmemde fayda var, bu fondöten oldukça kapatıcı bir fondötendir. Porselen gibi bir cilt için numberone'dır, candır ;) Cildinizde leke, sivilce, vb var ise işte hayatınızın fondötenini buldunuz diyebilirim. Benim yüzümde leke, iz, sivilce olmadığından sadece özel günlerde kullanıyorum, günlük kullanmayı düşünüyorsanız miktarı az tutmakta fayda var. O sebeple eğer almayı düşünüyorsanız baya uzun süre kullanırsınız.

Idealist serum ve DayWear nemlendirici ise satış görevlisi arkadaşın hediyesi. Her ikisini de önceden kullandığımdan, eğer serum yada nemlendirici arıyorsanız alternatif olarak düşünün derim ;) Özellikle Idealist, gözenek konusunda ve cildi pürüzsüzleştirme de çok çok çok başarılıdır ;)


Pudra ve fondötende renk tonum 12 Desert Beige ;) Bu numarası her mağazada ve Duty Free'lerde bulunmaz, o sebeple sizde benimle aynı cilt rengindeyseniz Desert Beige, Suadiye Boyner mağazası ve Palladium Sephora'da bulunmakta, bilginize ;)


You Might Also Like

7 yorum

  1. bayıldım bunlara.ambalajını bile seviyorum ben bu şekerciklerin.ööyle izlemesi bile güzel :) ne zamandır estee lauder almayı düşünüyordum.hiçbir zaman indirimleri yakalayamıyorum ben çünkü bulunduğum yerde estee ymiş, lancome muş,mangoymuş zaraymış falan maalesef yok.şehir dışına çıktığımda eğer yakalayabilirsem küçük bişeyler kapıyorum ama hiç indirime denk gelemiyorum maalesef.güle güle kullan canımm :)

    YanıtlaSil
  2. bir dee :) kullandığın fotoğraf makinasını öğrenebilirmiyim acaba.Almak istiyorum yeni bir tane.:) senin çekimlerini begeniyorum.

    YanıtlaSil
  3. Günaydın cnm, İyi günlerde kullan canım benim, bende bu fondotenı kullanmıştım bir dönem ama yapısı çok yoğun kapatıcılığı çok iyi! özel günlerde kullanılacak bir ürün gündelik çok ağır...öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. Güzel günlerde kullan canım.Ben de Estee Lauder ağırlıklı kullanırım hem cilt hem de makyajda. Yalnız bu İdealist gözenek küçültücü serumdan hiiiiçç memnun değilim:-(( 3. şişeyi bitiriyorum yaklaşık 5-6 ay oldu sanırım ve düzenli kullanıyorum ama bana mısın demedi arkadaş yaa:-(( Hani öyle aşırı geniş de değil gözeneklerim ama, bana olmadı yani:-( Double Wear pudrayı bende kullanıyorum hatta ben de burda post yapmıştım.Çok memnunum.

    http://papis-style.blogspot.com/2011/05/papis-nihayet-pudrasini-buldu.html

    YanıtlaSil
  5. idealist ilaç gibi değil de sanırım makyaj altı bisey
    o anlık durumu kurtarıyo
    kullanan cogu kısının yorumu bu yonde
    o kdr paraya da almam sanrım benefıtin urununu meraK EDİYORUM

    double wear ancak kurtarır benım gözeneklı cildimi.
    sanırım aynı cılt rengıne sahıbız :)
    bulamayaınca vazgecmıstım hatırladım uzun zamandır da kullanmıyorum

    YanıtlaSil
  6. Joy, çok tşk ederim canım. bu arada modelini tam hatırlamıyorum yanımda değil ama Sony Cybershot kullanıyorum cnm ;)

    myprincess,kesinlikle cnm bende özel günlerde tercih ediyorum. günlük için birazağır kaçar ;)

    YanıtlaSil
  7. Papiş Style, cnm bazı ürünlerin ciltten cilde etkisi değişebiliyor. 3 şişe olmuşsa hala bir etkisi yoksa değiştir bence;) şu ara burts bees kullanıyorum gece kremi oldukça memnunum. acaba gözeneklere etkili bir ürünü varmı bilemiyorum ama varsa kesin etkilidir :)) postuna baktım ben bayılıyorum bu pudraya....

    Kova Kadınıyım Ben, canm makyaj altında şahane etki gösteriyo, ama bende makyajsız cildimdede kadife gibi pürüzsüz yapıo. gözeneklerimde gözle görünür küçültme yapmıştı. tabi bu tarz ürünler ciltten cilde değişiyo... Benefitin hangi ürünü hayatım ? gerçi ben hiç benefit almıyorum, elim gitmiyo bi türlü :)) Cnm eğer gözenekli bi cildin varsa doublewear şahane gider sana ama her gün kullanmamak lazım.. gözeneklere dolar baya yoğun bi fondoten cnm :S

    YanıtlaSil