Working At Weekend

10:16:00

Haftasonu çalışmak; rahat rahat giyinip işe gitmek demek, herkes güneşli havada dışarıdayken ofisin spot ışıklarıyla yetinmek demek :)

Working at weekend means that ; wearing casual, and you are under the office spot lights while everyone is out at the sunny weather :(((









Tayt : Zara / Bluz : Kadıköy / Trenç : Kardeşimin / Şal : Pashmina / Bot : Koton / Saat : Michael Kors
Tights: Zara / Blouse : Kadıköy / Trench: My Sis / Scarf : Pashmina / Boots : Koton / Watch : Michael Kors


Haftasonu çalıştığımdan şimdi masamda uyukluyorum Sayın Okur!!!
Bol köpüklü, şekerli kahve ısmarlıyayım mi size ? :))
Benim odacı bu işte şahane, söyleyeyimde, sonra "Vay neden içmedim" diye pişman olmayın ;)



You Might Also Like

9 yorum

  1. sevoşcum, çizmeler çok güzel tam aradığın çizmelere kavuşmuşsun darısı başıma kuzucum;) Öperim o güzel yanaklardan :) iyi haftalar...

    YanıtlaSil
  2. çizmelerine kavusmussun
    tam rahat bir kombın olmus gercekten

    kahve faslını bende severım
    bir de calısıp hak etmıssen

    YanıtlaSil
  3. myprincess, yok aşkım daha kavuşamadım :) bunlar sadece şimdilik varlar. diğerleri benim olana kadar idare etmelik ;)

    kova kadınıyım ben,kavusamadım cnm yaa. bunlar idarelik :) valla çok çalıştım hakettim ;)

    YanıtlaSil
  4. O kahveyi istiyoruuummm. Krize girdim şu anda!!!

    YanıtlaSil
  5. aksesuarların çok güzel canım ... çantana bayıldım bu arada :)

    YanıtlaSil
  6. haftasonu sende çalıştınmı kıyamam valla ben hep çalıştığımdan alıştım:) türk kahvesi süper görünüyor ama:)

    YanıtlaSil
  7. alısveriş danışmanım gel bana, hem sohbet edelim kahve eşliğinde süper olmaz mı ;)

    Bütü, çok tşk ederim cnm benim ;)beğenmene çok sevindim;)

    YanıtlaSil
  8. cemre, valla bende devamlı çalışıorum ama hala alısamadım 4 senedir :) gel cnm birlikte karsılıklı içeriz ;)

    YanıtlaSil
  9. Nice post. I was checking continuously this blog and I am impressed!
    Extremely helpful information particularly the last part :
    ) I care for such info much. I was looking for this certain information for a long time.
    Thank you and good luck.
    Also visit my weblog :: GFI Norte

    YanıtlaSil