Work Day Outfit

14:30:00

Resmi giyinmemiz gereken günlerde neden elimiz ilk olarak siyaha gider, psikolojik bence. Aslında psikolojik olmayadabilir,
 siyahın her zaman asil ve resmi bir tarafı olduğu yadsınamaz bir gerçek. Gerçi benim için siyah, günün 24 saati giyilebilir
 yegane renklerden biri, peki ya sizin için? Mutlu Haftalar...


Why our hands goes to the blacks when we've got dressed in formal, I think psychologically. Maybe it'snt psychological,
 cause black is always noble and formal. Although black is one of fav color that can be worn in 24 hours in a day, what 
about you? Happy weeks everyone...





Mango pantolon, Koton üst, Oxxo hırka, Zara ayakkabı
Mango pant, Koton top, Oxxo cardigan, Zara shoes

You Might Also Like

23 yorum

  1. bu ayakkabılarını çok çok seviyorum ..
    siyah hayat kurtarıyor ve hayatı ciddi şekilde kolaylaştırıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canım. Siyah olmasaydı biz ne yapardık ??

      Sil
  2. walla onu bunu bilmem siyah candır :)
    pek yakışır hırka kombini zaten farklılaştırmış ayakkabılar dahada renk katmış mutlu haftalar :)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. sana katılıyorum sıyahı her daım kullanabılırım sanırım(: asil bir renk ayrıca sanada gayet yakışmışşşş(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler canım, benim gardıropta siyahlarla dolu :)

      Sil
  4. cok yakısmıs tam bı kadın gıbı anlatmaya calısıgım herseyıyle dörtdörtluk gorunuyorsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Çok teşekkürler canım, bu arada bloğuma hoşgeldin;)

      Sil
  5. ama cok tatlı olmussun tam official style! bayıldım bebegım hem resmı hem şık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim fıstık civcivim ;)

      Sil
  6. Sade ama cok güzel bir kombin olmus:) hirkanin rengine bayildim, ayakkabilarla cok uyumlu olmus!
    Bu ayakkabilardan almadigima okadar pismanim ki:(((

    http://fashiiones.blogspot.co.at

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke sezonda alsaymıssın canım :( güzel yorum için çok teşekkürler ;)

      Sil
  7. güzel papili hatunnnn :)masallah yine tam günündesin...herzamanki gibi çok hoşsun canımın içi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim, öpüyorum kocamanından seni;)

      Sil
  8. harikaasın yine !! ayakkabılara da ayrıca bayıldım :)

    YanıtlaSil
  9. sade ve çook zarif .... Bayıldım !

    YanıtlaSil
  10. Boyle guzel kombinlenince rengin hic bir onemi yok bence.

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. canım benım her gunum resmı cok fena:) hahahha:)) su pantolonun cok sık ayakkabıların ay sen ne tatlısın yaaaa:))

    YanıtlaSil