NEW IN

10:53:00

Herkes yaz başlamadan spora başlar, ben kış başlamadan. Biraz terslik var sanırım, sanırım mı, kesin var :) Bu sefer salon
 sporu yerine açık havada yürümeye ve koşmaya karar verdik. Bakalım ne kadar gerçekleştirebileceğiz, gerçi haftada bir iki
 kez yürüsek bile yine kardır. Adidas koşu ayakkabılarımdan memnun değildim, nedense biraz yürüdükten sonra rahatsızlık
 hissediyordum. Böylece daha önce mağazasında beğendiğim ve  uzman bir sporcu arkadaşımın görüşüyle Reebok 
Easytone almaya karar verdim... Hep siyah diyordum ama gri ve pembenin uyumuna hayır diyemedim. 
Hadi kızlar hep birlikte koşmaya !



You Might Also Like

12 yorum

  1. tavsiye ederim çok rahatlar;)
    yeni bir blog actım takibe alırsan mutlu olurum
    http://www.nutswardrobefashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Bende aynısını markafoniden aldım. Heyecanla bekliyorum gelmesini. İyi günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldiler benimkilerr şahanelerrrrrrrrrr ;) ikimize de bol bol sporlar ;)

      Sil
  3. ay çok şeker renkleriiiii:) umarım planınızı gerçekleştirebilirsiniz:) bende kendime koşu arkadaşı arıyorum şu günlerde birini bulunca bende başlıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ee ben varım burdaa koşu arkadası. benim sevgili aralıkta askere gidecek tek kalıcam ben :(

      Sil
  4. Ben de bu ayakkabıyı bir süredir kullanıyorum ve gayet memnunum.
    Güzel günlerde kullanman dileğiyle...

    YanıtlaSil
  5. benim iki tane Easytone'um var, inanılmaz rahatlar, seninkinin renkleri de süpermiş:) güzel günlerde kullanman dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bende rahatlıklarını çok beğendim ;)

      Sil
  6. aslında en guzelııı acık hava mıs gıbı yap canım vaktın varken herseyı yap....saglıkla kos ve gıy cok guzelllll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım şu ara vakit bulmaıoruz ama umarım olacak :(

      Sil