Mustard Shirt

11:45:00

Hep diyorum ya; eskiden şunu giymezdim, şunu yapmazdım diye. Eskiden ben asla hardal rengi birşey de
 giymezdim :) Ama zevkler o kadar hızlı değişiyor ki, kendim bile kendime ayak uydurmakta zorlanıyorum. 


I always says that I wouldn't wear or wouldn't do this, you know. I have never wear anything mustard in 
the past. But now, I like this color. But pleasures are changing so fast, even it is hard to keep up myself :)








Crocker pantolon, Bershka gömlek, Zara babet, H&M clutch, Koton kolye
Crocker jean, Bershka shirt, Zara flats, H&M clutch, Koton necklace

You Might Also Like

13 yorum

  1. Hardal mardal.. gayet başarılı olmuş

    YanıtlaSil
  2. Bu kolyene bayiliyorum seval ! Saclarina da! :)

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. ben de aslaciyim hardal'a.. hem rengine hem de yenen cinsine :P acaba bende fikir degistirir miyim.. Bi deneme yapicam soz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman ilk denemede haber bekliyorum:)

      Sil
    2. hardal yemeye bayılırımmmm rengını ıse bu sene bır ant aldım bayılarak :)) yoksa bende sevmem:)

      Sil
  4. asla giymicem dememeli gayet yalışmış çünkü :)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdiye kadar neye asla dediysem yuttum :) Artık demiycem :)

      Sil
  5. bu kombın sana cok yakısmıs seval:) ayrıca okolye ve babet cok hosuma gıttı:)

    http://yagmursonrastoprakkokusu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. bende sendenım canım ama bu sene kırdım zıncırlerımı sanırım cıvek desenı gıbı oldu floral yanı haha:))

    YanıtlaSil
  7. bırdeee cok sıksınnn bak unututum yazmayıı fızık masallalıhlık

    YanıtlaSil