Muhteşem Pazar !

12:52:00

Bundan sonra artık Pazar günleri sosyal medyayı takip etmeme kararı aldım, duyurulur!  Ya olmuyo ki ya... Ben ve benim
 gibi pazar günleri bile çalışmak zorunda kalanları bildiğiniz bunalıma, hatta depresyona sürüklüyorsunuz haberiniz yok. Biri 
boğazda kahvaltıda, biri ormanda yürüyüşte, diğeri kedisiyle evde... Peki ya bizzzz, hı sorarım size bizzzz, bas Enter'ın 
kafasına dur... Yok arkadaş olmuyo böyle, çalıştığım Pazar'ları kendime sosyal medya tatili ilan ettim gitti :)

Çalışan üreten gençlik olarak gayet spor takıldım dün. Madem dışarıda rahat rahat gezemiyorum, bari işyerine Pazar 
ruhunu getireyim dedim, içinede biraz nar çiçeği karıştırdım... Beni Instagramdan takip etmek isterseniz @swlblog





Zara üst ve hırka, Chamur National pantolon, Lacoste ayakkabı, LCW çanta, Tresera küpe, NYX ruj
Zara top and cardigan, Chamur National pant, Lacoste shoes, LCW bag, Tresera earrings, NYX lipstick

You Might Also Like

16 yorum

  1. o küpenin güzelliği ne olcak kıyamam sana pazar günleri bakma hele çalışılıosa dahada bunalıma sürüklenmeye senep olunuyor:(


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen cnm yaaa pazar günleri çalışırken böyle kareler görmek berbat bi duygu :)

      Sil
  2. çok casual çokoşşş olmuşsun küpe tarzıyla rengiyle cidden hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Çok teşekkür ederim canım benim;)

      Sil
  3. Tek spor yan ayakkabılar olmuş bence gayette hoş olmuş , işin ne ki pazar günü bile çağırıyolar :(
    Küpeye ve makyaja bayıldım hayatım! *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilişimciyim canım. bizim iş zaman mekan dinlemez:)
      Çok teşekkkür ederim ;)

      Sil
  4. jEAN MUHTEŞEM OLMUŞŞŞ!!!!!!

    YanıtlaSil
  5. sewal kupen cok guzelmiş bılıyo msun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaaaaaa hoşgeldinnnn, nerelerdesin sen yaaa?

      Sil
  6. yuksek ben pantolon cok yakısmıs

    YanıtlaSil
  7. pantolonun harikaaa

    YanıtlaSil
  8. ohhh ıyı yapmsıınnn canım sefan olsuunnn vallahı :))) ay senın blogun yokmus ya yan tarafta bende dıyorum nıye ost yok cok kamılım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yerim sni canım benimmm. ekeldin değil mi???

      Sil