Organizing The Wardrobe

12:47:00

Öyle berbat cuma-cumartesi geçirdim ki hala etkisindeyim. Ama ne de olsa hayat devam ediyor ve artık o kişiyi Allah'a 
havale etmekten başka yapacak birşey yok... Neyse arkadaşlar, can sıkmadan hemen Günaydın'ımı araya ekleyeyim
ve konuma döneyim en iyisi ;)Geçtiğimiz günlerde dolap düzenleme olayına girdiğimden zaten haberdarsınız. Hazır 
giyilmiyecekler ayıklanmış, dolabım yeni düzenine girmişken blog için bir iki kolaj hazırladım. 
Sizde dolaplarınızda sonbahar temizliğinizi yaptınız mı?


Good morning guys! You had already known that I had organized my wardrobe one week ago. While doing this organizing, 
I wanted to take some photos of my wardrobe for blog. Did you do your wardrobe detox for fall ?



You Might Also Like

20 yorum

  1. Her şey ne kadar düzenli olmuş tebrikler canım :) insanın üstüne çöken yaz sonu rehavetinden fırsat bulup da yapması çok zor. Ben hala yapamadım ve bir yük gibi omuzlarımda duruyor ://

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım en kısa zamanda bir anda başlamalısın ;) Başlayınca gerisi geliyor ;) Ben iki günde hallettim hepsini, umarım sende en kısa zamanda düzenlersin dolaplarını ;)

      Sil
  2. offffff aynı temizliği benim de yapmam lazım. Okulların açılmasını bekliyorum. Çünkü küçük oğlum evdeyken bu tarz işleri detaylı yapamıyorum. Herşey ne düzenli olmuş. Sağlıkla yeni cicileri dolaba eklemen ve giymen dileğiyle canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yazana kadar okullarda açıldı :) Şimdi temizlik zamanıııı...
      Çok teşekkür ederim canım, sende umarım düzenleyip güzel günlerde hepsini kullanırsın ;)

      Sil
  3. hmm bu aksiyona kendimi hazılama modundayım , harekete geçmeme az kaldı :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel olmuş, darısı başıma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. en kısa zamanda eminim sende bunu yapacaksın ;)

      Sil
  5. kimse için üzülmeye kendini hırpalamaya değmiyor tatlım sakın bunu unutma ...
    dolap şahane darısı başıma :)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım aslında kimse için değil, cüzdanım için üzülüyorum. Gectiğimiz cuma günü cüzdanım çalındı da... Bunu yapan kişileri allaha havale ettim. Biz çalışalım alın terimizle paramızı kazanalım, saniyede benim maaşıma konsun.

      Bu arada teşekkürler kuzum ;)

      Sil
  6. bende bu hafta hallettım uzerımden buyuk bır yuk kalktı ama bızlere koskoca dolaplar yetmıyor evlenınce napcaz? dolap paylasma fıkrını dusenemıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay valla cidden bende onu düşün düşün bi hal oldum. Hep bir giyinme odam olsun istemişimdir ama bakalım evin oda sayısına göre yapcez bişiler:)

      Sil
  7. cok ozendim valla duzenli dolabi gorunce :)

    http://www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sanırım sende benim gibi düzenleme işine girmiştin haftasonu?

      Sil
  8. cok ama cok duzenlı bır dolap masllah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bircancım bakalım bu düzen kaç gün sürecek :D

      Sil
  9. ablacım bide bir dolap nasıl böyle düzenli olur diye bi kılavuz postlasan :) hele bide bunun erkekler için olan versiyonunu falan yayınlasan. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erkekler için versiyon yazmaya gerek yok :) Siz yapamazsınız abicim :) Gerçi sizin karışıklığında kendi içinde bir düzeni var kabul etmek lazım :DDD

      Sil
    2. annem ortalığı toparladığında aradığımı hiç bir zaman bulamamışımdır :)

      Sil
  10. offff ellerıne saglık canım ya bende yaptım ama cok zordu:))

    YanıtlaSil