Wish a ... !

19:20:00

Herkesin her an bir dileği vardır değil mi ? Benimde bir sürü ama bir sürü var. Şimdi size saymaya başlasam "Tamam Seval
 yeter, hay sormaz olaydım" dersiniz :) Neyse daha önce de giydiğim ispanyol paça yeşil pantolonumla wish t-shirt' üme
 klasik yelek bence yakıştı. Sizce?


Everyone has a wish at the moment, isn't it? I have a lot, a lot . Now If I begin to count them, you will say "Ok ok Seval, 
enough " :) Anyway, I think my vest looks good on my green flared jean and wish tee. Doesn't it ?








Pantolon kadıköy çilek sokak, Bershka tshirt, Zara yelek, Koton clutch, Chloe gözlük
Pant from kadıköy , Bershka tshirt, Zara vest, Koton clutch, Chloe sunglasses


You Might Also Like

18 yorum

  1. Wish wish wish :) olmaz mı:))
    Pantolonun kesimi süper!rengi de öyle..tshirt ve yelekle çok ta yakışmışlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, beğenmene sevindim;)

      Sil
  2. canım pantolonuna bayıldım

    YanıtlaSil
  3. bir yelek delisi olaraktan kesinlikle olmuş bu kombin :)

    ayrıca olmazmııı bende tamtamına 7 dilek var umarım olurlaaar :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş tüm dileklerimiz olurlar canım...

      Sil
  4. Sevalcim vallab ence de çok yakışmış. Tüm dileklerinin en kısa sürede (senin için hayırlısı ise)olamsı dileğiyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim canım. Amiiiin, hepimizin dilekleri hayırlısıysa gercekleşir inş...

      Sil
  5. evet yakismis ! hatta yikilmis :))) Gunaydin & harika bir hafta canim ! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim, Güzel bir hafta geçiriyorsundur umarım ;)

      Sil
  6. ayyy o kadar çok ki dilek listesi hiç bitmez:)
    biri olsa biri eklenir:)
    yeşil pantolon ne kadar yakışmış seval :)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kuzummm. bende seni bi ara pantolonlu görmek isterimmm:)

      Sil
  7. Maşallah canım fiziğinin güzelliğiyle giydiğin herşey yakışıyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler canımmm, gel öpjemm :X

      Sil
  8. ben olsam o pantolonu alırmıydım bılmem ama cok dogru bır secım olmus senın ıcın
    yelek tsort tercıhın cuk oturmus :)

    evet ben geldım :)
    sahane yorumlarımla burdayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler fıstık. Hoşgeldin, sonunda geldin yanii. nerdeydin sen bakiiiimmmm?

      Sil
  9. wıshhhhhhhh :)) bencede olmus ben bu sene ısanyol gıymedım sanırım genclık cagında bıkkınlık gelmıstı :))) hahhaha :)) ben senın saclarına cantana bayıldım banane

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yerim seni. ben eskiden hiç ispanyol giymezdim. şu ara eskiden yapmadıklarıma taktım sanırım :)

      Sil