Creamy Day

12:26:00

Yaz tam anlamıyla bitmeden, kesinlikle yapmamız gerekenlerden biri baştan aşağı kremlere bürünmek. Beyazda
 olur, sorun değil... Yeter ki açık renk olsun, ruhumuz daha fazla güneşe doysun ;) Zira önümüzdeki ay havalar dahada
 soğuduğunda depoladığımız bu enerjiye ihtiyacımız olacak.Çok güzel bir gün geçirin olur mu, görüşmek üzere !...


Before the end of summer, we have to wear creams definitely. It can be also white, not problem :) In the coming 
months we can't wear them, cause the weather will be more cool and wet. Spend a very nice day, see you! ...





Forever New gömlek ve ayakkabı, Mango pantolon, Çanta no-name, Michael Kors saat, Ray-ban gözlük
Forever New shirt & shoes, Mango pant, Bag no-name, Michael Kors watch, Ray-ban sunglasses

You Might Also Like

26 yorum

  1. Bu ayakkabılarına bayılıyorum:)...

    YanıtlaSil
  2. canım bayıldıım cok guzel tasımıssın kuzum kremı! harıka olmus!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. begenmene çok sevindim ;)

      Sil
  3. ben şimdiden çok üşüyorum özellikle sabahları ama sen çok hoş görünüyorsun canım sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara artık soğumuş canım, arkadaşlar öyle diyor hep :(
      Çok teşekkürler bu arada, öptüm..

      Sil
  4. İçim açıldı resmen tatlım.. ben de yaz bitmeden böyle bi krem kombin yapayım bari... öpücükler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yapmalısın tatlım ;) Tşk ediyorum çook.

      Sil
  5. Cok tatli olmussun cnm ayakkabilarina da bayildim ayrica :)

    YanıtlaSil
  6. Tam bir ofis şıklığı:) Haklısın güneşin son güzel günlerini fazlaca depolamalıyız ihtiyacımız çok olacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. enerji deposu gibi olucaz az kaldı :)

      Sil
  7. Canim cok fresh bir goruntu.. tam ofis havasi.. Ama bu arada az once ogrendim.. Sicaklar geliyormus.. Eylul'un kalani normallerin uzeri olacak diyorlar :) bu durumda beyaz, krem, acik her turlu yaz tonu sevgiyle kullanilsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Owwww süper haber işte bu kuzu :)) O zaman gelsin beyazlar kremler :))

      Sil
  8. instagram'da gordum detaylarina bakmak icin ucarak geldim! en sevdigim kombin :) cok cok yakismis <333

    fashiononboard.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim, ofis kombinlerimden biri buda.
      Öpüyorum kocaman ;)

      Sil
  9. çok cicisin:) esmer olduğun için beyazları çok hoş taşıyosun,ben beyaz tenimle beyaz giydiğimde öcü gibi oluyorum:)
    ben de bloguma beklerim:) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında krem yada daha pudaraya kacan renkler sende daha hoş duracaktır canım bence ;)
      Çok teşekkürler..

      Sil
  10. hemde nasıl creamy! bayıldım maskülen prenses olmuşsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uwww yerim seni canım benim. Çok teşekkür ederim :X

      Sil
  11. kesinlikle coooook sevdim !!!
    zaten krem, bej, toprak renklerin hastasiyim !!
    cok yakismis sana !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim, hazır hala bronzken kremlere bir şans vereyim dedim ve bende çook sevdim :)

      Sil
  12. cokcokcok sekersın canım ıg de ve net alemınde yokum ozlemısım senı telım kırıldıda:) gelene kadar:) sana ne renk gıysen yakısıyorrr haberın olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum döndüğüne öyle sevindimmki, ikide bir acıp bakıyordum kuzununannesinden ses yok mu diyeee ;)

      Sil