Teşekkürler Lancome

11:03:00

İki gün önce ofiste rutin işlerimin yoğunluğuyla uğraşırken bir anda masamın yanında "Seval Hanim, hediyeniz var" diyen
 bir kargo elemanı ile yüzyüze geldim, evet, masamın etrafında benim haricimde biri olduğunu fark edememiştim :) Paketi
 alır almaz yoğun temponun verdiği o sıkıntı, bir anda merak duygusuna dönüştü. Tabi sonrasında da sevince... 
Hediye, sen ne güzel şeysin... Teşekkürler Lancome ! 

La Vie Est Belle Edp'yi hemen denedim, zambağın baskın olduğu lüks bir koku, çokta kalıcı... Rimel ise -sanırım öncesinde
 benim rimelde bir Lancome fanı olduğumu söylemem gerek- beğenerek kullandığım Hypnose serisinin en son çıkan ürünü 
Star Mascara'ydı. Rimeli bugün kullandım ancak, daha güzel bir makyajla fotoğraflamak istediğimden onu daha sonraya
 bıraktım. Ama şunu söylemeliyim ki alışkın olmadığınız bir fırça yapısı ile tam istediğiniz etkiyi yakalayabileceğiniz bir 
maskara, gerçekten beğendim ;)




You Might Also Like

11 yorum

  1. Bana niye yollamıyorlar böyle ciciler ya :)

    YanıtlaSil
  2. Bende hediyeniz var diyen kargo elemanıyla karşılaşmak istiyorum ansızın Seval :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerim seniiii kuzu, çok güzel bir hismiş valla :)

      Sil
  3. kuzumm güle güle kuullan canımmm miss kok ınsallah! Lancome de gondersın tum guzellıklere hedıyeler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efeeeett, çok teşekkürler bebikim,öpüyorum çok;)

      Sil
  4. güle güle kullan swl bi tanede posta pıslatsaydın keşkeeeeee:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pıstlattım pıstlattım, gelmedi mi kokuu :)

      Sil
  5. ggule gule kullanın sevgıler:) banada beklerım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, bu arada hoşgeldin ;)
      En kısa zamanda ziyaretindeyim;)

      Sil
  6. ay ay askla kullan canımmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil