FNO Muuuu, Eyvah Unuttum :)

11:59:00

Evet, unuttum... Dün akşam arkadaşlarımızla buluşup rakı faslı yaptıktan sonra, saat 23:00 gibi hadi Pinkberry'e 
gidelim dedik. Bağdat Caddesine yaklaştıkça müziğin sesi artmaya başlayıp, ellerinde kadehlerle yürüyen insanlara 
rastladıkça "Eyvah unutttum " diye bir çığlık yükseldi benden. Güya alışveriş yapacak, bu güzel günde kalabalık 
arasında kaybolacaktım:) Bir saatçik bu düşüncemi gerçekleştirebildim, yetmez mi? Bence bu da yeter...








Zara üst, Bershka elbise, Stradivarius bot, Çanta no-name, Hotiç kolye, Michael Kors saat
Zara top, Bershka dress, Stradivarius boot, Bag no-name, Hotiç necklace, Michael Kors watch

You Might Also Like

21 yorum

  1. Botlarına bayıldım Sevilim harika bir kombin olmuş. FNO kalabalığına seneye bende varım :) öperim çok çok :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim. Seneye belki birlikte gideriz kuzu ;)

      Sil
  2. bi git yaaa aldırcaksın bana gidip bu botları bugun :))) bakmıyorum bakmıyorum bakmıyorum :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Git al :)) al diye yapıorum zatennnn :)))

      Sil
  3. Ben de ordaydim! :) Buarada bloguna yeni denk gelmisim, hosgelmisim :) Basarilar... :)

    http://nazlierdenphotography.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin cnm, umarım bloğumu seversin ;)

      Sil
  4. canım kıyamam bi saatte olsa yapmısın bak ben izmirdeyim:(


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. ya sen yıne son dakıka gıtmıssın.. ben akşam yemeginden sonra sevgilimle katılacaktım İstinye Park taki etkinliklere. Ama o kadar hastaydım ki baş ağrısından :( 20.30 da uyuyakalmıştım.. Deliksiz bi uyku hatta hala fenayım :(
    Seneye birlikte gideris belki!
    cok opuyorum cicim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur hatta süper olur cicim, seneye birlikte gidelim ;)
      Bu arada gecmiş olsun kuzum arada banada olur o baş ağrısı fenadır:(

      Sil
  6. elbisee çok yakışmış.. :)keşke ben de İst'da olsam da gelebilseeemm :///
    bu arada çekilişe beklerim :)
    http://sinemspinkdiary.blogspot.com/2012/08/forever-new-kolye-cekilisi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, gel beklerim Ist'e ;)

      Sil
  7. :) ohh ne güzel ben yorgunluktan gidemedim hiçbir yere :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allahtan o gün izinliymişimde 1 saat gidebilmişim kuzu. İzin olmasa onada gidemesdim :)

      Sil
  8. botlar nefiiiiss!! nasil unutursun fno'yu inanamiyorum ama :)))

    fashiononboard.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler rüyacım :X
      Valla nasıl oldu bende bilmiyorum ama alkolün etkisiyle hatırladım :DD

      Sil
  9. Thanks hunny ;)
    I will visit your blog too ;)

    YanıtlaSil
  10. yeter sekerım yeter daha ne olsun :) ben hıc gıtmedım kuzumla ask yasadık bız:)) guzel arkadasım cızmeleırn cok guzel ama kıs gelmese olur mu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok gelmesin kısss bende vazgectimm, hep yaz olsunnn:) Kuzuyu çok öptümmm ;)

      Sil