Instagrammer

12:39:00


Her gün gibi, bütün günlerime güzel bir Günaydın'la başladım.


Her duştan sonra mutlaka bebe yağımı sürüp, kendimi koklayıp durdum.


Çantamın içinden çıkan onlarca ruja şaştım kaldım :)


İçlerinden birini seçtim sürdüm...


Statement kolyeme aşık olup, her gün onu takmak istedim.


Sürpriz yapıp, elinde çiçekle beni işten almaya gelen sevgiliye bir kez daha aşık oldum.


Hamaratlığım tuttu, cipsli patates salatamı yaptım.


Hızlıca en sevilenlerden bir masa hazırlayıp evde bira keyfiyle, keyfimize keyif kattık.


Çooook güzel bir haftasonu geçirin olur mu?

Follow me on Instagram : @swls

You Might Also Like

18 yorum

  1. Sana da güsel haftasonları canım,kolye muhteşem, hergün takılası dediğin gibi:).Sewgiler...

    YanıtlaSil
  2. hergün bir tane atılan rujlar bir süre sonra yığın oluşturuyorlar:)kolye çok güzel gerçekten vee iştahım kabardı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, dediğin gibi her gün bi tane derken canta bildiğin kiosk gibi olmus :)

      Sil
  3. kolyen çok cici:)

    İnanmıyorum o rujların hepsi bir çantadan mı çıktı ? :)))

    Cipsli patates salatası ne kadar lezziz görünüyor! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaaa hepsi bir çantadan. gerçi bu yine az, rekorum 23 :)))))
      Ve o salatayı öneririm, şahane birşey oluyorrrr ;)

      Sil
  4. Haha benimde çantam genellikle böyle onlarca rujla doluyo özellikle büyük çantalarda :D

    Kolyen çoook güzel *.* Nereden aldın?? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, kolyeyi H&M den aldım, yeni sezon;)

      Sil
  5. kuru etmi gördüm sanki:)

    YanıtlaSil
  6. Birde salatının tarifini isteriz lütfen:=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında tarifini yayınlamıstım ama nerde unuttum :) bi daha yayınlarım ;)

      Sil
  7. canım cok hoş görünüyorsun hayranlıkla baktım.Allığını çok merak ettim marka ve numara öğrenebilirmiyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım ;)
      Sanırım burada Flormarın bi allığı var ama numarası aklımda değil. Eve gidince bakar yazarım;)

      Sil
    2. Ama swl haala yazmamıssın :)

      Sil
    3. Ay pardon canım ya, baktım ama yazmayı unutmusum :)
      Blush On - 90 numara ;)

      Sil
  8. ben senı yesem cıpslı salata yerıne..sana cok kanım ısınıyo haha ne tuhaf cumle ama oyle bırkac blogger daha var boyle hıssettıgım :)) askın daım olsun canım benım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim yaaa yrim seni. Hislerimiz karşıklı biliosun dimii ?

      Sil