So Classic, Again !

11:49:00

Bugün İstanbul'da hava berbat. Yağmur, rüzgar ve soğuk, aman ne güzel...! Dış çekim düşüncelerim de ofis içine kaldı, 
benden mutlusu yok! Bundan sonra hep aynı durumla karşılaşacağımızdan artık bu cümleyi söylemenin vakti geldi sanırım, 
"Hoşgeldin Sonbahar". Bugün yine klasik bir iş günümdeyim. Palazzo pantolonumu, bu sefer klasik bir dantel detaylı 
üst ile kombinledim. Her ne kadar klasik giyimden sıkılsamda, verdiği o resmi havayı seviyorum. Ama her zaman değil ;)


Weather so bad in Istanbul today. Rainy, windy and coldy, what a beautiful day! We had to shoot in office instead of
 outdoor shooting. After that It is time to say "Welcome Autumn" :P Today is a classic business day again. I wore a lace 
detailed top on my palazzo pant. Although I'm boring to wearing classical, I love this official looking. But not all time :)




Elimdeki telefon cüzdanını beğendiniz mi? İçine hem telefonunuzu, hem kartlarınızı, hemde bir miktar paranızı koyup, 
arkadaşlarla kahve içmeye, alışverişe çıkmaya ne dersiniz ? Elimde kalan renkler için TIKTIK...

Daha fazla bilgi ve satın almak için sevalvemoda@hotmail.com  mail adresimden benimle iletişime geçebilirsiniz...








Mango pantolon, Koton üst, Swatch saat, Telefon Kılıfı SWL 
Mango pant, Koton top, Swatch watch, Phone case SWL 

You Might Also Like

11 yorum

  1. çok hoş olmuşsun...bluzunu çok sevdim :)

    birbirimizi takip etmeye ne dersin? :)
    www.samiraslifeandstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çok güzelsin beybi gömlek çok güzel

    YanıtlaSil
  3. Pant. Cok yakismis canim.. Yine cok guzel gorunuyorsun :) bu telefon cuzdan olayida tam benlik cok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim. Valla cüzdanlar tam bizlik al çıkkk ;)

      Sil
  4. seval nasıl yakısmıs pantolon ama kış gelmesin diyorum ben :)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelmesin gelmesin bencede. kış kış ,kış :)

      Sil
  5. dıs ıc farketmez sen cek yeter tatlım makyajın kalemın sacın kombının harıkaaa o kılıfcıgınıda askla kullannnnnnn

    YanıtlaSil