PrincesS

21:15:00

Prenses gibi hissetmen için illa kabarık etekli bir kostümün ve başında tacın olması gerekmez. O taç t-shirt'ünün önününe
 senin ellerinle çizilmiş de olabilir. Hatta bu seni daha da prenses yapar, çünkü soranlara gururla ben yaptım dersin havalara
 girersin :) Herkese güzel bir hafta diliyorum!


A fluffy skirt costume and a crown are not necessary for feeling like a princess. The crown can also be drawn on your
 tee with your hands. I think this make you a princess too, because you can say "I do it" to who ask about your tshirt. 
Have a good week!







Pantolon Kadıköy çilek sokak, T-shirt ben yaptım, Çanta no-name
Pant from a local shop , T-shirt DIY, Bag no-name


You Might Also Like

18 yorum

  1. el emeği başka yahu :) sarı pant. harika !!

    YanıtlaSil
  2. Canım çok guzelsın hem de zevklisin:)) Saçlarına da ayrıca bayılıyorum boyuna ve rengine ....
    Ne kadar da bir boyatıyorsun acaba...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler canım benim. Saçlarıma acayip derecede takıntılıyım, herkese elletmem :)
      Senede iki kez paket attırıyorum. 4-5 kez de dip boya yaptırıyorum. Öyle 2 haftada yada her ay boyatmam, sağlığını bir nebzede koruyabilmek adına ;)

      Sil
  3. yetenek..ben hayatta düzgün çizemem şunu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım inanırmısın tamamen göz hesabıyla çizdim :) bu konularda el becerime cidden güvenirim :))

      Sil
  4. T-shirt'i Instagram'da görmüstüm. Cok güzel görünüyor. Ben yapmak istesem egri büyrü olur ;)
    Malesef hic öyle bi yetenegim yok. ama sari pantol'nan beraber cok hos bi kombin olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler canım. Aslında ben yapamam dememek lazım, eminim sende şahane birşey cıkartırsın ortaya, yeter ki iste ;)

      Sil
  5. iiki yapmışın eline sağlık denir :)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. çok cici çok güzel olmuş tişört bitanem..uzunluğuna da bayıldım...güzel bir hafta olsun insallah...

    YanıtlaSil
  7. ne güzel olmuş eline sağlık! belki pullar simler bile eklenebilir o zaman şahane bir DIY olabilir :)
    sarıyı hiç sevmesem de bu tonuna bayıldım!
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım kesinlikle süper bir DIY çalışması olur o zaman. ama eldeki sınırlı kaynakla bu kadarcık oldu ama onuda yapıcam söz :)

      Sil
  8. ya cok guxzel yatın bende yamak ıstıyorum :)) cok yakısmıs benım prenses arkadasıma bu tisortttttttt

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, eminim sende süper bişe yaparsın;)

      Sil
  9. Ne güzel yapmışsın tişörtü :))

    YanıtlaSil