DIY | Leather Fringe Skirt

11:39:00

Bu fikri okuduğum an bayıldım... Zamansızlıktan dolayı bu tarz çalışmaları çok sık gerçekleştiremesem de, belki siz 
bir el atar, hem kendinize hemde bana yaparsınız, olmaz mıııı :) Şaka bir yana yapımı çok kolay ve ayrıca bu sezonun 
en gözde trendlerini bir arada barındıran bir parça. Daha fazlası için burayı tıklayabilirsiniz...


I love this DIY idea very much. I couldn't do DIY project very often because of timelessness. But maybe you can
 do it for yourself also for me? Ok, ok it is a joke :) Read full tutorial from here...






You Might Also Like

8 yorum

  1. Gayet basarili ama bunu yapacak cesarette adam lazim rapucum:) ben herseyi berbat ederim vallahül azim:)

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalancı sen bunu yaparsın ben biliyorummmm :)

      Sil
  2. askım bana deri kumaş alalım hem sana hem bana yapalım valla dur ben bı kumaş alışverişi yapiim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süperrrrr olurrrr o zamansa serabımmm:)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, ama ben yapmadım maalesef ;)

      Sil
  4. ay cok seker benceee ama bana yakısmaz sankı :)) hahahha:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa nası yakısmazzz, bence süper olurrr;)

      Sil