Zipped Coat

16:44:00

Geçtiğimiz yıl başlayan fermuar detaylı parçalar, bu sezonda oldukça popüler. O sebeple eğer dolabınızda böyle bir parça varsa kesinlikle kaldırmıyor, vermiyor yada ne bilim başka bişi yapmıyoruz. Yine en sevdiklerimiz arasında giymeye devam ediyoruz. Benim geçen sene aldığım fermuar detaylı kabanıma kız kardeşim el koyduğundan, mecburen bu sezon kendime yeni bir tane aramaya başladım ve bu Choies kabanda karar kıldım. 
Peki ben böyle harala gürele anlatıyorum ama yılbaşınız nasıl geçti yahu ? Umarım şahane, musmutlu ve umutlu bir an ile 2014'e hoşgeldin demişsinizdir. Ben eşimle ve ailemle 2014'e merhaba dedim. Bu mutluluğumuzun, huzurumuzun ve en önemlisi sağlığımızın tüm sene sürmesi dileğiyle. Görüşmek Üzere!

Kaban/CoatChoies(Here) ..... Pantolon/Pant: Local Boutique ..... Gömlek/Shirt: H&M ..... Kazak/Sweater: Stradivarius 
Çizme/Boots: Deichmann ..... Çanta/Bag: Martello ..... Saat/Watch: Michael Kors






Instagramda beni takip etmek için / Follow me on Instagram : @swlblog

You Might Also Like

1 yorum