Geometrik Desenli Püsküllü Hırka

20:52:00

Şu an biraz yorgun, çokça eklem yerleri tutulmuş ama oldukça huzurlu ve mutlu bir şekilde bu postu hazırlıyorum. Nedense blog yazmaya başladığımdan beri hiç bir zaman önceden hazırlayıp, otomatik yayınlamadım. Bunu neden yapmadım bilmiyorum, ama yok yok biliyorum yaaa, yazdığım şeylerin o an içimden geçtiği gibi olmasını istiyorum, yayınlandığı o an... İşte bu yüzden emin olabilirsiniz ki, siz bu yazıyı ilk gördüğünüz an, bi iki dk öncesinde ben yazımı bitirmiş, kontrollerimi tamamlamış, "Yayınla" tuşuna basmışımdır. Dolayısıyla blogger'ın başında hazır ve nazır durumdayımdır; her ne kadar yorgun, halsiz, belki de hastalanacak olsamda... Şu geçtiğimiz 3 gün içinde iki kez misafir ağırladım, hemde bildiğin büyük büyük yemekli :) Bir yemekler, bir mezeler, bir zeytinyağlılar hazırladım ki sormayın. Bir yemek bloğu mu açsam acaba ? :) Tabiki şaka ama blogda gelen istekler üzerine bir kaç tarif yayınlayabilirim, kim bilir ;)


Hırka/Cardigan: Romwe (Maalesef tükenmiş ama farklı bir rengi Burada) ..... Jean: Crocker ..... Ayakkkabı/Shoes: Zara .... Kolye/Necklace: H&M ..... Gözlük/Sunnies: Rayban









Valentine’s gift of free cash coupon! Valid for products on the whole site!
Everyone has a chance! Don't miss it, my dear friend!
Form 21st January to 23rd January!  Only three days!



You Might Also Like

0 yorum