Shoe Clearance at Choies !

10:52:00

Bugün güzel bir haberle yine sizinleyim. Kendimi haber spikeri gibi hissettim bi an, her neyse :) Choies benim açık ara en sevdiğim alışveriş sitelerinden biridir. Artık neredeyse herşeyimi ordan alır oldum, tek bir şey, ayakkabı, hariç. Çünkü fiyatları gerçekten bence olması gerekenden fazla. Ama bana gelen maile göre 4 gün sonra yani 7 Ocakta top-seller ayakkabılarının çoğunda büyük bir indirime girip 59,9$'dan satışa sunacakmış. Ben outlook hatırlatmamı yaptım ve bekliyorum. Gözüme kestirdiğim bir iki model, artık benimsiniz bebişlerim, ama 4 gün sonra :P 

Today I'd love to share one amazing and affordable sale with you. Some fashionable shoes from Choies will be sold at $59.9 ONLY, no matter what their original prices are! Click for details: http://www.choies.com/shoes-clearance 


You Might Also Like

7 yorum

  1. şu beğendiğim zımbalı botlarda girer mi acaba indirime :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende onu bekliyorum inşşşşşş girerrrrrr :) Aminnnn :))

      Sil
  2. yabancı siteden hiç alışveriş yapmadım? çok mu pahalıya gelir ya da ne kadar güvenilir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Choies'ten devamlı alışveriş yaparım. Güvenli bir sitedir. Paypal kullandığınız sürece güvenilirliğinden şüphe etmenize gerek yok ;) Kampanyaları takip ederseniz Türkiyeye göre çok uyguna stylish parçalar bulursunuz ;)

      Sil
    2. paypal için siteye üye olmak yeterli mi peki?
      ben bir kaç parça beğendim almak istiyorum mesela ne yapmam gerek. :)

      Sil
    3. Paypal için ayrıca paypal'da hesabınız olması gerekiyor ve bu hesaba bir banka hesabınızın tanımlı olması.
      Daha sonra Choies üzerinde beğendiğiniz bir şeyi Paypal ile ödemeyi seçerek yapmanız gerekiyor.

      Sil
    4. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM :)

      Sil