Instagram'da Geçen Hafta #Vol5

12:40:00

Bu aralar neler mi yapıyorum ? Bol bol yiyorum, evet hesabım bildiğiniz masterchef kıvamına geldi gelecek... Çok çok çalışıyorum... Cumartesileri arkadaşlarla eğleniyoruz o meyhane senin bu bu meyhane benim. İndirimlerden birşeyler almaya gidiyorum ama her beğendiğim yeni sezon çıkıyor.... Jelibonlarla kafayı bozup, değişik içerikli cuplar yapıyorum. Biri bana dur desin, yeni evli sendromuna girdik devamlı yiyoruz :)))

Instagramda beni takip etmek için / Follow me on Instagram : @swlblog

Bir eğlencenin ertesi günü henüz daha damarlarımdan alkolü atamamışken dışarı çıktım. Saçlarımı ensede bi acayip toplamışım, kendim bile nasıl yaptığımı bilmiyorum kafam güzeldi :))) Eee #selfie 'siz olmaz :)))

Gecenin bir körü çöpşişte çöpşiş diye tutturdum sanki yiye yiye bi hal olmuştumda, onsuz kaldım :) Jelibonlarımı döktüm kavanozlara hoop bi atıyorum ağzıma, hooop bi tane de senin için :)

Evde kalmışım temizlik yapıyorum, napıorum kendi ıvırımın zıvırımın tozunu alıyorum. Bu arada neden kimse bana bir evde en çok tozlanan yerin banyo olduğunu söylemedi, şoktayım :) Clinique'den de yeni siparişler gelmiş benden mutlusu yok...

Banggood'an siparişim dizüstü çizmelerim öyle rahat öyle rahat ki var yok, gerisini siz düşünün... Zara'da indirim var dediler gittim, yine yeni sezon ürünü bu botları beğendim deeee 300 tl nedir ya ?

Yine bir gece yemesi daha, canımız makarna çekmiş napalım ölelim mi ? Yanına da Şirince'den beyaz şarabımız... Eeee bide bunun tatlı faslı var, var oğlu var :P





Romwe little black dress for Valentine’s day!

Only $27.99, up to 35%off!  24 hours only on 16th January.

Comment under the product page and try to get as more likes as you can!

The comment which gets the most “likes” will be prized with a free one as gift!

We will choose one lucky girl every day before 16th Jan.!

Already started! Don’t miss, girls!



You Might Also Like

4 yorum

  1. Şirinceye de şaraplarına da bayılıyorum.Üniversite okurken gidip her türlüsünü denemiştik.Hele çilekli olanı ohh mis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi tatlım, çok leziz şarapları var ;)

      Sil
  2. var oğlu var nedir? Sonra da neden benim bloguma yorum yok diye sızlanıyorsun.m

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var oğlu var ' ın sizce anlamı nedir? İkincisi bu kelime grubu ile yorum arasındaki bağlantıyı alabilir miyim? Üçüncüsü madem rahatsızsınız yazım dilimden sağ üst köşede bir X işareti var mümkünse oraya tıklayıp okumayınız...

      Sil