Hangi Concealer ?

18:11:00

Bu yazımda hangi concealara OK, hangisine YO diyeceğiz, bakalım ? Concealer benim makyajda olmazsa olmazım, onsuz bir makyaj yapamam... Fondöten olmasın ama o olsun ;) Aydınlanmış göz çevresi benim en sevdiğim görüntü, tabi bembeyaz olanlardan bahsetmiyorum. Eşitlenmiş bir cilt... Kendi cilt tonunuzda doğal bir aydınlık ;) Bu ara elimde olan concealerlar üzerinden gidelim istedim. Bu bahsedeceklerim fiyat olarak gayet uygun ve bütçe sarsmaz nitelikte olanlar... 


Flormar CC Cream #CC03 : Bu pembe renkli olan bir CC krem. Elinize aldığınızda bu mu hem kapatıp hemde aydınlatacak diyorsunuz ama sürünce cidden yapıyormuş yaaa diyorsunuz :) Ama şunu açıklamamda fayda var sanmayın ki full bir kapatıcılık sağlıyor. Sadece aydınlık verip sürüldüğü bölgede renk eşitliği sağlıyor. Tüm yüze de ayrıca uygulayabilirsiniz ;) Ama kesinlikle almam lazım denilecek bir ürün mü, bence değil, biraz kararsızım bu CC kremde :)

Rimmel Stay Matte Concealer : Çok beğendiğim bir ürün diyemeyeceğim maalesef. Madem beğenmedin neden iki rengini birden aldın derseniz Gratis indirimleri gözümü karartmış dostlar, o anı hatırlamıyorum... Açıkcası sürümü ve dağıtması oldukça zor. Eğer kuru göz altlarına sahipseniz nemlendiricisiz asla yayamazsınız. Hadi bir şekilde sürdünüz kesinlikle bir kaç saat sonra çizgilere doluyor. Fiyatı indirimlerde çok uygun oluyor ama fiyatına aldanıp almayın derim. Onun yerine şurada bahsettiğim pudrasını alın güzel güzel kullanın ;)

Bourjois Healty Mix Concealer : Likit yapıda olduğu için sürümü çok kolay ve duruşu çok güzel ama sabitlemek şart. Verdiği görünüm ve kapatıcılığı çok dozunda. Ama renk skalasında bir problem var, açık rengi bile bana biraz koyu geldi :( Likit concealer seviyorsanız kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün, ama indirimleri bekleyip alın derim ;)

The Balm Time Balm Concealer : İşte içlerinde en favori concealerim. Compact bir ürün ve biraz sıcak bir ortamda yumuşuyor. Gerçi ben o haliyle kullanmayı daha çok seviyorum rahat sürüm sağladığı için. Kapatıcılığı çok güzel herhangi bir sivilce yada güneş lekesini anında gizleyebilir, ama sabitlemek şart. Eğer MAC Studio Finish Concealer kullandıysanız bunu da seversiniz, yapıları ve işlevleri oldukça benzer. Yine indirimi bekleyip alın derim ;) 

Bakımlı Haftalar !


Romwe back to school deals
20% off for whole store by this coupon: 20%offback
Only three days: 28th Jan to 30th Jan
Don’t miss, girls!

You Might Also Like

3 yorum

  1. merhaba sevilcim kapatıcı konusunda ben de dertliyim bir sürü ürün denedim ama bir türlü içime sindiremedim.. Lancome u denemeyi düşünüyorum bakalım bu sefer memnun kalcak mıyım..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederiz, anlattıklarından the balmı favori seçtim, bakıcam mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Balm icin butun soylediklerinize katiliyorum. Post icin cok tesekkurler! :)

      Sil