Rimmel London _ Stay Matte Pudra

11:16:00

Bir çok blogda konusu geçen bir pudra Rimmel London Stay Matte Powder... Bende bir süredir yazmayı düşünsemde aşırı yoğunluktan yazamamış,araya giren düğün dernek işlerinden sonra iyice unutmuştum. Şu an resimde gördüğünüz renk 006 Warm Beige. Kapatıcılığı çok çok az, ama sabitleme için çok güzel bir pudra. BB krem veya fondoten üzerine kullandığınızda mat bir bitiriş sağlıyor ve bu matlığı 5 saat gibi bir süre boyunca başarılı bir şekilde sürdürüyor. Performansı fiyatının bence çok çok üzerinde. Tek kötü yanı ambalajı. Basit ve kullanışsız bir malzemesi var. Bu yüzden çantanızda taşımak için pek ideal olduğunu söyleyemeyeceğim. 


Belki bir kaç hafta öncesinde yazabilseydim, yılbaşı indirimleri kapsamında Watsons'tan alabilirdiniz. Ancak üzülmeyin, bir sonraki indirimde alırsınız yada beklemek istemiyorum derseniz fiyatı zaten indirimsizde oldukça uygun. 13 lira gibi bir fiyatı vardı. %50 indirimle 6,5 lira gibi çok çok uygun bir fiyata alabilirsiniz. Mutlu Cumalar !

You Might Also Like

8 yorum

  1. resmen benimle aynı dusunceleri yazmıssın :) ben de bayılıyorum kendisine,bb krem uzerine feci sabitleyici oluyor,kapagı ise ben de catladı,yazıları silindi..hatta yavastan dibini gormeye basladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yavas yavas dibine gelmeye basladım :) ama tekrar alınası bir ürün, uygun fiyatlı alternatif olarak ;)

      Sil
  2. denemeye değer bir ürün =)

    YanıtlaSil
  3. ee bi deneyelim bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle denemelisin tatlım sabitleme için çok ideal ;)

      Sil
  4. çok duydum da bi türlü alamadım, duya duya almam lazım artık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hazır kadınlar günü indirimleri yaklaşıyorken mutlaka denemelisiniz ;)

      Sil